Skravletråd

Jeg er her! Har så vondt i korsryggen i dag at jeg svimer snart av :eek: Så mange planer i dag, men ingen ting blir gjort. Har vaska ei maskin med klær da! hørte den var ferdig nå, så da hiver jeg på maksin nr to! huhuu!
Har ikke gjort noe idag jeg heller, selv om jeg har en lang liste...

Er sykmeldt 40% men lurer på om det blir 100% fra fredag. Lite hjelp å få på jobb så da er det vanskelig å jobbe der :(
Klarer du det da? Er 50% sykemeldt selv, og legen var veldig tydelig på at jeg ikke måtte slite meg ut...

Planen var å vaske kjøkkenet i dag, men jeg har vært så trøtt! Så på tv etter jeg leverte vesla i barnehagen, og så sovna jeg og sov fram til vi måtte hente henne for så å reise i middag. Er trøtt nå også...
Så mye skulle vært gjort!
Og jeg har virkelig skeiet ut med snop! Æææ... Planen var jo å trene og spise sunt i dette svangerskapet! Trøttheten var veldig uforutsett...

Planen var å vaske kjøkkenet i dag, men jeg har vært så trøtt! Så på tv etter jeg leverte vesla i barnehagen, og så sovna jeg og sov fram til vi måtte hente henne for så å reise i middag. Er trøtt nå også...
Og jeg har virkelig skeiet ut med snop! Æææ... Planen var jo å trene og spise sunt i dette svangerskapet! Trøttheten var veldig uforutsett...
Vært tiltaksløs og lite energi idag jeg også.. ikke fått gjort det jeg skulle.. men tenker jo at man må gjøre det når man føler at energien er der.. ikke legge så stort press på seg selv

Her har jeg også vært slapp og sliten og ikke fått gjort halvparten av det jeg skulle.. men men.. må gjøre det man kan når energien er der! Ikke få dårlig samvittighet for at du må slappe av!

Vært tiltaksløs og lite energi idag jeg også.. ikke fått gjort det jeg skulle.. men tenker jo at man må gjøre det når man føler at energien er der.. ikke legge så stort press på seg selv

Nei, jeg tar det ikke så tungt. ;) Det kommer flere dager. Kjøkkenet har allerede vært utsatt en uke. :P

synes det er så koselig jeg ;) kjæresten min kjente ett bra spark i helga, ble litt skremt han :') morsomme tider!
Er så gøy når de får kjenne.. samboern har har kjent sparkene, men gleder meg til det kommer noen "fulltreffere" som overrasker han ;-)

Er så gøy når de får kjenne.. samboern har har kjent sparkene, men gleder meg til det kommer noen "fulltreffere" som overrasker han ;-)

hehe gøy :) har du barn fra før så han har kjent det eller er det nytt for begge?:)
var en skikkelig fulltreffer som traff da han kjente :) -lillegutt ligger også med beina ut mot magen, så kjenner spark veldig godt ;)

hehe gøy :) har du barn fra før så han har kjent det eller er det nytt for begge?:)
var en skikkelig fulltreffer som traff da han kjente :) -lillegutt ligger også med beina ut mot magen, så kjenner spark veldig godt ;)
Første, så helt nytt for oss.. livmora er forann her, så da er sparkene litt mer diffuse.. men blitt mye kraftigere den siste uka, så kjennes tydelig :-)

Back
Topp