Skravletråd

God morgen damer:) Hva skal dere i dag? Håper dere får en fin dag! Her går det i skole og flytting!

Jeg skal på kurs med jobben kl 10 og så spise middag hos min svigerinne etterpå som er barnevakt. ;) Hun har to barn på 5 og snart 2 år, så datteren min kommer til å ha det helt supert med kusinene sine! :) Ellers har ikke jeg flere planer. ;)

God morgen damer.. idag skal jeg en tur på jobb, så får vi se hva som skjer etter det.. :-)

HelenaH - prøv å logge av og på! Det måtte jeg!

Måtte purre på henne jeg. Ventet 1 uke og spurte igjen. Da kom jeg inn i løpet av samme dag.

Tror hun bare videreformidler nickene til noen andre, og så ordner dei. Tror det er noe i det leddet der som forsinker prosessen innimellom. Tror jeg :p At hun sier og neste person er treig eller noe :)

Okay, kansje eg skal ta og sende ho ei melding igjen :)

Har heller ikke fått opp det hemmelige forumet enda.. Ellers har dagen vært fylt med dundrende hodepine og sengevakt, samt underskrivning av lånepapirer på nytt hus.

God kveld folkens! Hvordan er mandagskvelden?

Åå? Rart at eg ikkje finne det då.. Men då er det vertfall ikkje noke rart at det er lite liv der inne :P

Blæ, dårlig forklart. Jeg mente det finnes et skjult forum der tilgangsansvarlige skriver i en tråd hvem som skal ha tilgang, så svarer moderatoren om de har fått tilgang. IKKE på vårt skjulte forum, altså. :P

God kveld folkens! Hvordan er mandagskvelden?

Nettopp kommet hjem og funnet sofaen! Helt pumpa etter dagen... Vesla overnatter hos bestemora, så da sitter jeg alene her i huset... ;) Mannen er jo på kurs.
Jeg må egentlig trene, men orker ikke...!

Må skryte av foredragsholderen på kurset om arbeid med små barn i barnehagen jeg var på i dag! Nina Nakling het hun, og hun er helt fantastisk å høre på! :) Vi lo så vi grein flere ganger. :D

Nettopp kommet hjem og funnet sofaen! Helt pumpa etter dagen... Vesla overnatter hos bestemora, så da sitter jeg alene her i huset... ;) Mannen er jo på kurs.
Jeg må egentlig trene, men orker ikke...!

Må skryte av foredragsholderen på kurset om arbeid med små barn i barnehagen jeg var på i dag! Nina Nakling het hun, og hun er helt fantastisk å høre på! :) Vi lo så vi grein flere ganger. :D
Så flott at det var et nyttig kurs :-) kjenner igjen det å være sliten ja.. fikk nettopp surret meg til å gjøre øvelsene mine jeg og.. :-) store planer for uka da?

Så flott at det var et nyttig kurs :-) kjenner igjen det å være sliten ja.. fikk nettopp surret meg til å gjøre øvelsene mine jeg og.. :-) store planer for uka da?

Ikke annet enn planleggingsdag i morgen. Halv åtte til tre... :/ Jeg liker egentlig disse planleggingsdagene, men akkurat nå er jeg så sliten at jeg klarer ikke helt tanken. :P
Forresten, vurderer en tur til byen for å shoppe til jul på onsdag, men vi får se.

Hvilke planer har du? :)

Ikke annet enn planleggingsdag i morgen. Halv åtte til tre... :/ Jeg liker egentlig disse planleggingsdagene, men akkurat nå er jeg så sliten at jeg klarer ikke helt tanken. :P
Forresten, vurderer en tur til byen for å shoppe til jul på onsdag, men vi får se.

Hvilke planer har du? :)
Jobb imorra og et styremøte i Ålesund (2 t kjøring hver vei), så blir en tøff dag.. ellers må jeg prøve å finne en julekjole til julebord i helga, og fredag tenkte jeg muligens og dra ut å se på barnevogn og evnt annet utstyr i ålesund :-)

Måååå bare dele!

Jeg har lagt meg, og som vanlig MÅ jeg jo kjenne litt på magen. ;) Jeg kjenner veldig lite til kulen, så da tenker jeg at jaja, da ligger den lille lenger "inne". Jeg kjenner så litt her og der og midt på navlen, der toppen av livmoren er, kjenner jeg en klump. Jeg presser forsiktig og klumpen beveger seg litt vekk. Jeg trykker forsiktig igjen og det samme skjer før tredje gangen, da prøver den lille å ikke flytte på seg, så jeg beholder trykket og sakte gnir litt. Plutselig får jeg DET sparket i retur! :P Gjett om jeg skvatt! Det var helt fantastisk!

Jeg elsker det lille gullet mitt! <3

Last edited:
Måååå bare dele!

Jeg har lagt meg, og som vanlig MÅ jeg jo kjenne litt på magen. ;) Jeg kjenner veldig lite til kulen, så da tenker jeg at jaja, da ligger den lille lenger "inne". Jeg kjenner så litt her og der og midt på navlen, der toppen av livmoren er, kjenner jeg en klump. Jeg presser forsiktig og klumpen beveger seg litt vekk. Jeg trykker forsiktig igjen og det samme skjer før tredje gangen, da prøver den lille å ikke flytte på seg, så jeg beholder trykket og sakte gnir litt. Plutselig får jeg DET sparket i retur! :p Gjett om jeg skvatt! Det var helt fantastisk!

Jeg elsker det lille gullet mitt! <3
Så utrolig fint, og fint skrevet! Gleder meg til å kjenne lillesøster utenfra jeg å:D
Kjempe fin dag til deg og alle andre aprilmamas:D

God kveld! :)
Jeg har tenkt en del på en ting i dag, og det er at nå er det to uker til advent, plutselig er det jul og nyttår, pang - så er vi i 2015, og før vi vet ordet av det så er påsken over og babyer begynner å poppe ut i rekordfart! :D Vi har mye å se frem til!

God kveld! :)
Jeg har tenkt en del på en ting i dag, og det er at nå er det to uker til advent, plutselig er det jul og nyttår, pang - så er vi i 2015, og før vi vet ordet av det så er påsken over og babyer begynner å poppe ut i rekordfart! :D Vi har mye å se frem til!
Jeg har tenkt på det samme! Tiden går fort fremover nå - mye å glede seg til!

Back
Topp