Skravletråd

Skjer ikke så mye på den skjulte gruppa heller for tiden... :-/
Ååå.. Syns det e veldig stille her :P
Eg har ikkje vert den som tyte mest men kan godt bli det :) hehe

Jeg kan nå sette i gang litt skravling ved å syte. :P Det har vært en bedriten dag, og jeg klarte å eksplodere på jentungen under kveldsstellet. Hurra...

Hvordan har deres dag vært? Hvordan blir morgendagen?

Selv skal jeg på kurs i morgen og har stresset litt med å få barnevakt, men det ordet seg. :) Puh!

Jeg kan nå sette i gang litt skravling ved å syte. :P Det har vært en bedriten dag, og jeg klarte å eksplodere på jentungen under kveldsstellet. Hurra...

Selv skal jeg på kurs i morgen og har stresset litt med å få barnevakt, men det ordet seg. :) Puh!
Huff da.. håper morgendagen blir bedre!

Jeg har hatt en bra dag - lite vondt :-) vasket ut av hytta før vi kjørte hjemover og ellers rolig.. gjort månedsregnskapet og strikket litt..
Imorra blir det jobb litt utpå formiddagen.. spent på 2. Uke med 50% jobb - gikk akkurat forrige uke..

Huff da.. håper morgendagen blir bedre!

Jeg har hatt en bra dag - lite vondt :-) vasket ut av hytta før vi kjørte hjemover og ellers rolig.. gjort månedsregnskapet og strikket litt..
Imorra blir det jobb litt utpå formiddagen.. spent på 2. Uke med 50% jobb - gikk akkurat forrige uke..

Ja, det håper jeg også! :) Blir middag hos svigerinnen min som skal passe datteren min, så det blir veldig godt å få slippe middagslaging. ;)

Lykke til med denne uka på jobb, da. :) Forhåpentligvis går det bedre når kroppen får kommet seg i gjenge igjen. Selv har jeg jobbet én dag etter ukesvis med sykemelding. Selv om det var bare i én og en halv time jeg jobbet, så følte jeg det var nok. Vi må nok bare ta én dag om gangen. :)

Ja, det håper jeg også! :) Blir middag hos svigerinnen min som skal passe datteren min, så det blir veldig godt å få slippe middagslaging. ;)

Lykke til med denne uka på jobb, da. :) Forhåpentligvis går det bedre når kroppen får kommet seg i gjenge igjen. Selv har jeg jobbet én dag etter ukesvis med sykemelding. Selv om det var bare i én og en halv time jeg jobbet, så følte jeg det var nok. Vi må nok bare ta én dag om gangen. :)

Absolutt.. må ta det gradvis! Jeg begynte med 20%, før 50% nå.. går opp og ned, så har heldigvis 3 uker på meg for å se hvordan det går før jeg må avgjøre om jeg skal øke mer..

Absolutt.. må ta det gradvis! Jeg begynte med 20%, før 50% nå.. går opp og ned, så har heldigvis 3 uker på meg for å se hvordan det går før jeg må avgjøre om jeg skal øke mer..

Godt å ha litt tid på seg. Jeg skal inn til ny legetime om litt over tre uker (fikk fire uker med sykemelding denne gangen), så får se hvordan ståa er da. Det hadde vært godt å få jobbet litt igjen, ellers blir dette et ekstremt langt svangerskap. Bekkenet har begynt å virkelig tulle seg nå, så føler jeg har dårlig tid til å begynne å jobbe masse igjen. :P Bekkeney blir jo ikke akkurat bedre.

Jeg er så ekstremt utålmodig! Jeg vil helst føde i morgen! :P

Godt å ha litt tid på seg. Jeg skal inn til ny legetime om litt over tre uker (fikk fire uker med sykemelding denne gangen), så får se hvordan ståa er da. Det hadde vært godt å få jobbet litt igjen, ellers blir dette et ekstremt langt svangerskap. Bekkenet har begynt å virkelig tulle seg nå, så føler jeg har dårlig tid til å begynne å jobbe masse igjen. :P Bekkeney blir jo ikke akkurat bedre.

Jeg er så ekstremt utålmodig! Jeg vil helst føde i morgen! :P

Bekkenet som er min største fiende for tiden...! Men var hos manuellterapeut på torsdag og hun manipulerte litt på en låsning jeg hadde i bekkenet og det har hjulpet både på symfyseløsninga og IS-leddet.. i tillegg har jeg kjøpt bekkenbelte som jeg bruker når jeg går tur.. og tar masse hensyn selvfølgelig.. hun sa også at det kommer til å gå opp og ned..

Bekkenet som er min største fiende for tiden...! Men var hos manuellterapeut på torsdag og hun manipulerte litt på en låsning jeg hadde i bekkenet og det har hjulpet både på symfyseløsninga og IS-leddet.. i tillegg har jeg kjøpt bekkenbelte som jeg bruker når jeg går tur.. og tar masse hensyn selvfølgelig.. hun sa også at det kommer til å gå opp og ned..

Så bra det hjalp! Ble du henvist av lege?

Jeg vurderer det litt selv å gå til fysio eller noe med bekkenet mitt. Av og til kjennes det ut som om det oppstår en låsning slik at det gjør vondt når jeg belaster venstre bein. :/ Det går seg liksom bra igjen etterhvert, da.

Så bra det hjalp! Ble du henvist av lege?

Jeg vurderer det litt selv å gå til fysio eller noe med bekkenet mitt. Av og til kjennes det ut som om det oppstår en låsning slik at det gjør vondt når jeg belaster venstre bein. :/ Det går seg liksom bra igjen etterhvert, da.

Nei - en MT er en fysio med master i manuellterapi og de kan skrive ut henvisning selv. Siden hun jeg går til har avtale med kommunen (drifttilskudd) og jeg har gangvansker får jeg gratis behandling (helfo dekker).

Jeg spurte jordmor hvem hun anbefalte (fordi noen er flinkere enn andre på bekkenplager).. og kun MTer som kan mobilisere - ikke vanlig fysio..

Se på kommunen sine hjemmesider og liste over fysio med drifttilskudd!

HelenaH her, kjem berre ikkje inn på den brukeren når eg bruka app :(
Godt vi e fleire som kan skravle så det ikkje blir så alt for kjedelig! :)
Så rart! Jeg bruker app..

Hva har du gjort idag da?

HelenaH her ;)
Å så kjedelig :/ kjenne at det skal ikkje så alt for masse til her før eg sprekke om dagane heller... :/

Vår dag har vert fin! Baka bolla, tegna, gått tur og rydda boda, kosa oss masse! :)
Har stressa masse denna veke! Va i Bergen på Haukeland søndag til tirsdag med mamma, Oslo onsdag til torsdag og tilbake til Bergen fredag. Har knapt sett lille jenta mi og har savna ho fælt! Så blir godt no i veke og få tilbringe masse meir tid med ho sida eg fortsatt e Sjukemeldt på grunn av alt mulig.. :)

Ordna seg alltid for snille jente vettu! ;) hehe

Syns eg og, har prøv og få gjek av teknisk men ser ikkje ut som dei får ordna det! :/

Eg har kosa meg masse heime med familien :) baka bolla, gått tur, rydda boda og kosa oss :)

Du då? :D

Du får prøve å logge av og på appen.. se om det funker..

Her har vi vært på hytta i helga, så holdt på litt ute og inne før vi vasket ut og reiste hjem til fotballkamp på tv.. ellers har det vært regnskapsføring og strikking i kveld.. hørtes godt ut med boller :-)

Du får prøve å logge av og på appen.. se om det funker..

Her har vi vært på hytta i helga, så holdt på litt ute og inne før vi vasket ut og reiste hjem til fotballkamp på tv.. ellers har det vært regnskapsføring og strikking i kveld.. hørtes godt ut med boller :-)

Prøvd det sikker 1000 ganga :P får berre vere :)

Har så lyst på hytte! Høres så koslig ut og reise på hytta å slappe av :)
Jobb relatert eller?
Har ikkje tatt opp igjen strikkinga etter forje svangerskap, fekk ikkje det heilt til å gå fort nok så endte opp på symaskina isteden :P
Va veldig godt til kvelds ;)

Jobb relatert eller?
Har ikkje tatt opp igjen strikkinga etter forje svangerskap, fekk ikkje det heilt til å gå fort nok så endte opp på symaskina isteden :P

Ok. Men ang. Skjult forum.. må bare spørre.. du har sendt pm til lovebelly? Og fått svar?

Regnskapet er kun privat.. prøver å holde litt oversikt over økonomien.. sambo er litt nazi på det, så da må jeg også ;-) har ikke felles økonomi (enda)..

Jobb relatert eller?

...og... kjempekoselig med hytte! Vi kjøpte i sommer, og har vært der SÅ mye! Helt fantastisk! Ikkeno stress og mas eller ting msn MÅ gjøre.. gjør det man har lyst til!

Back
Topp