Skravletråd

Noen som har planer til farsdagen? Jeg lurte på å overraske samboern med frokost, gave og *snart* far sdagskort hvor jeg skriver noe om at neste år så er han pappa og at denne dagen blir spesiell resten av livet.. :-)

Her blir det nok boxere og at jeg sparer han for noen arbeidsoppgaver i heimen, og lar han sove lenge. ;) Som de to siste årene. :) Han er ikke hjemme på farsdagen, men tar det når han kommer hjem.

Noen som har planer til farsdagen? Jeg lurte på å overraske samboern med frokost, gave og *snart* far sdagskort hvor jeg skriver noe om at neste år så er han pappa og at denne dagen blir spesiell resten av livet.. :)
Så fint, frokost er så digg å få servert:) Jeg har tenkt å bake litt for mannen den dagen, han elsker når jeg baker og det blir litt sjeldent for tida. Så blir den vel en liten gave og et fint kort fra meg, sønnen vår og den lille i magen!

I dag har jeg kjøpt min første gravidbukse. :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Vi har også en bil igjen. :( Frykter at jeg må ta den imorgen... Må se an bekkenet. Skal på kurs og skal ha to kolleger med. Tør ikke kjøre med bilen som mangler en mutter. Tar en time å kjøre til kurset.
Isja.. kan ikke du ta den med til et bilverksted eller bensinstasjon? ikke supert for kroppen å dra på tunge dekk, men du slepper i alle fall å bøye deg så lenge..

Sent fra min GT-I9100 via Tapatalk

Isja.. kan ikke du ta den med til et bilverksted eller bensinstasjon? ikke supert for kroppen å dra på tunge dekk, men du slepper i alle fall å bøye deg så lenge..

Jeg ringte et verksted som kunne ta det, så det ordnet seg. :)

Hvordan har dagen vært for dere?

Vært en halv dag på jobb idag og verker i bekkenet.. har en følelse av at det kommer til å bli værre og værre.. spent på hvordan det blir å øke til 50% neste uke med lengre dager..

Flere som er plaget med bekkenplager?

Dagen i dag har blitt tilbrakt på sofaen. Sliter fortsatt med kvalme og null energi. Heldigvis noen flere dager med fri før det er jobb igjen :p

Dagen har vært bra her! Vært på jobb hele dagen og fått besøk av lillegutt og kjæresten der, før vi reist til svigermor etterpå:) Har fått servert saltkjøtt med stappe, og i morgen starter arbeidshelga for meg, den er litt kjip men sånn e no livet;)

Jo.. også handlet jeg 2 julegaver idag.. andre som har begynt julegaveshoppingen?
Har bare fått handlet inn 2 julegaver til nå, men når lønna kommer så skal alle julegavene være ferdig handlet inn før 1 desember :-) klarte det i fjor og skal klare det i år også :-D jeg også elsker jul, det er så koselig! :-)

Med rådmann faktisk? nå ble jeg nysgjerrig [emoji14]

Anngåande startlån i kommunen då vi mangla litt av egenkapitalen vår :)

God morgen ! Har vært våken en stund. Ligger her på sofaen tll vennina mi mens hu sover da, og skjønte ikke hvordan tv virka :P så ligger å knasker litt godteri :)

Hva gjør dere andre mamas i kveld? :) vurderer å se siste del av sessong 4 av The walking dead, men det er så skummelt å se alene:) flere som følger twd eller andre spennende serier?

Back
Topp