Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva gjør dere andre mamas i kveld? vurderer å se siste del av sessong 4 av The walking dead, men det er så skummelt å se alene flere som følger twd eller andre spennende serier?
Hva gjør dere andre mamas i kveld? vurderer å se siste del av sessong 4 av The walking dead, men det er så skummelt å se alene flere som følger twd eller andre spennende serier?
Jeg har nettopp sett sesong 4 av Walking Dead. Elsker den serien! Passe skummel også.
Er så lenge til neste sesong kommer, det er kjipt. Jeg får bruke permisjonen til å se den, hehe.
Nå har jeg begynt å se Grimm. En ok serie. Jeg ser også Falling Skies, Penny Dreadful og Game of Thrones. Hvilke andre serier ser du?
Jeg så på walking dead, men falt litt av i midten av sesong 4. Men har hørt at det tar seg opp igjen, så spørs om jeg må begynne å se igjen.
Sent from my iPhone using BV Forum
Sesong 5 er veldig spennende Jeg syns serien har vært super fra sesong én, episode én.
Sesong 5 er veldig spennende Jeg syns serien har vært super fra sesong én, episode én.
Heeelt enig, ble bitt av basillen etter første episode! Gleder meg til å starte på sessong 5Sesong 5 er veldig spennende Jeg syns serien har vært super fra sesong én, episode én.
Det er pain å venteSpennende da! Vi skal på oul på fredag
Det er pain å vente
Heeelt enig, ble bitt av basillen etter første episode! Gleder meg til å starte på sessong 5
Jeg følger også GoT, og er helt frelst av den serien! Bare så synd at det er så lenge mellom hver sessong!
Ååå shit oul i morgen .... Spent !!!!
Ja det var deilig !Så gøy at du fikk komme inn likevel da.
Sjønna ikkje koffor eg ikkje har fått tilgang til den skjulte gruppa endå..
Har tilbringt meir tid på fb en her inne på grunn av det