Skravletråd

Her går det i stjernekamp og idol.. opptak etter helgen siden vi har vært på hytta uten tv..

Hva gjør dere andre mamas i kveld? :) vurderer å se siste del av sessong 4 av The walking dead, men det er så skummelt å se alene:) flere som følger twd eller andre spennende serier?

Jeg har nettopp sett sesong 4 av Walking Dead. :) Elsker den serien! Passe skummel også. ;)
Er så lenge til neste sesong kommer, det er kjipt. Jeg får bruke permisjonen til å se den, hehe.

Nå har jeg begynt å se Grimm. En ok serie. :) Jeg ser også Falling Skies, Penny Dreadful og Game of Thrones. Hvilke andre serier ser du?

Hva gjør dere andre mamas i kveld? :) vurderer å se siste del av sessong 4 av The walking dead, men det er så skummelt å se alene:) flere som følger twd eller andre spennende serier?

Jeg så på walking dead, men falt litt av i midten av sesong 4. Men har hørt at det tar seg opp igjen, så spørs om jeg må begynne å se igjen. :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg har nettopp sett sesong 4 av Walking Dead. :) Elsker den serien! Passe skummel også. ;)
Er så lenge til neste sesong kommer, det er kjipt. Jeg får bruke permisjonen til å se den, hehe.

Nå har jeg begynt å se Grimm. En ok serie. :) Jeg ser også Falling Skies, Penny Dreadful og Game of Thrones. Hvilke andre serier ser du?

Jeg mente sesong 5 av Walking Dead. ;)

Jeg så på walking dead, men falt litt av i midten av sesong 4. Men har hørt at det tar seg opp igjen, så spørs om jeg må begynne å se igjen. :)

Sesong 5 er veldig spennende :) Jeg syns serien har vært super fra sesong én, episode én. ;)

Sesong 5 er veldig spennende :) Jeg syns serien har vært super fra sesong én, episode én. ;)

Ja, jeg var helt hekta fra første episode, men så var det et par episoder hvor det nesten ikke skjedde noe. Men da skal jeg fortsette der jeg slapp :)

Heeelt enig, ble bitt av basillen etter første episode! Gleder meg til å starte på sessong 5:D
Jeg følger også GoT, og er helt frelst av den serien! Bare så synd at det er så lenge mellom hver sessong!

Spennende da! Vi skal på oul på fredag :-)

Heeelt enig, ble bitt av basillen etter første episode! Gleder meg til å starte på sessong 5:D
Jeg følger også GoT, og er helt frelst av den serien! Bare så synd at det er så lenge mellom hver sessong!

Ja, jeg syns det burde være minst to sesonger i året! :D

Trudde jeg skulle på oul i dag, men hadde misforstått, fikk en time neste uke til det :) pga mye misforståelser fikk jeg gratis ultralyd :) så ut som en jente mente jordmor ❤️ImageUploadedByBV Forum1415813015.629519.jpg

Sjønna ikkje koffor eg ikkje har fått tilgang til den skjulte gruppa endå.. :(
Har tilbringt meir tid på fb en her inne på grunn av det :P

Sjønna ikkje koffor eg ikkje har fått tilgang til den skjulte gruppa endå.. :(
Har tilbringt meir tid på fb en her inne på grunn av det :P

Skjer ikke så mye på den skjulte gruppa heller for tiden... :-/

Back
Topp