Sunsmile
Forelsket i forumet
Tusen takk for svarHar aldri fått mer enn 2-3 uker på de testene, så denne gangen orker jeg ikke kjøpe flere å teste :/ Tror ikke du skal bekymre deg, er du usikker så mål heller hcg hos lege, mye mer til å stole på![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takk for svarHar aldri fått mer enn 2-3 uker på de testene, så denne gangen orker jeg ikke kjøpe flere å teste :/ Tror ikke du skal bekymre deg, er du usikker så mål heller hcg hos lege, mye mer til å stole på![]()
dra innom legen 2-3 dager før timen bare for å få de til å ta en hcg prøve, så får du svar på legetimen hvordan ting står tilTusen takk for svarda kan jeg puste ut
skal til legen om 12 dager, så da får jeg mer svar
![]()
Oi turte du det så tidlig? Jeg har bare fortalt det til ei vennine ;pDa har vi fortalt nyheten til de kommende besteforeldre. Og hele jobben min vet det. Så nå håper jeg virkelig alt går bra!
Svigers vet det her allerede. Sambo fortalte det på telefonen i stad. De bor på Island så det blir over telefonen uansett.Oi turte du det så tidlig? Jeg har bare fortalt det til ei vennine ;p
Hehe ja disse venninnene.Svigers vet det her allerede. Sambo fortalte det på telefonen i stad. De bor på Island så det blir over telefonen uansett.
Ellers så er mine 5 nærmeste venninner informert. De hadde hugget hodet av meg hvis jeg ikke hadde sakt det![]()
EXU i februar.. Masse greier,.. Når jeg først blir innlagt for noe så er det med ett pangHehe ja disse venninnene.![]()
Jeg våkner stadig vekk iløpet av natta for tiden, uten noen opplagt grunn. Men sovner heldigvis raskt igjen etter et blikk på klokka...Sover dere godt om natta? I natt hadde jeg så ømme pupper at jeg våknet hele tiden.
Jeg har liggi å snudd meg i hele natt...Jeg våkner stadig vekk iløpet av natta for tiden, uten noen opplagt grunn. Men sovner heldigvis raskt igjen etter et blikk på klokka...
Huff å huff xu? Off.. Vanskelige greierJeg hadde
EXU i februar.. Masse greier,.. Når jeg først blir innlagt for noe så er det med ett pang![]()
Så de vil ha stål kontroll.![]()
Da har vi fortalt nyheten til de kommende besteforeldre. Og hele jobben min vet det. Så nå håper jeg virkelig alt går bra!
Memo to self. Båt i høy sjø å svangerskaps kvalme. Dårlig ide.Huff å huff xu? Off.. Vanskelige greier
Memo to self. Båt i høy sjø å svangerskaps kvalme. Dårlig ide.