Skravletråd!

Ang ultralyd, bestill hos privat jordmor/gyn hvis du har det i nærheten, koster et sted mellom 600 og 1000 kr :)
 
God morgen:) min kjære mann kjørte ungene idag så eg fikk sove ut! Trudde eg skulle sove lenger:p
 
Hehe, hjemme med sykt barn her og tenkte jeg skulle sove til hun våknet. Tror jeg var innom alle nettavisene før jeg gikk å spurte om hun var våken :p
 
Hei jenter... stikker nesa mi forsiktig inn her..
testet postivt i dag. Så lister meg litt forsiktig rundt hjørnene :p
 
Noen andre som har fått gravidstripa allerede? Kom fort sist også, men ikke såå fort! ;)
 
nettopp våknet etter en alt for lang lur... gjesp... Får middagsbesøk av pappa om 2 timer. Huset ser ikke ut, middagen må handles å lages å ungene må hentes i bhg... Bare å komme seg i gang da..? Hadde avlyst hadde det ikke vært for at ungene gleder seg sånn til bestefar kommer..
 
nettopp våknet etter en alt for lang lur... gjesp... Får middagsbesøk av pappa om 2 timer. Huset ser ikke ut, middagen må handles å lages å ungene må hentes i bhg... Bare å komme seg i gang da..? Hadde avlyst hadde det ikke vært for at ungene gleder seg sånn til bestefar kommer..

Lykke til. Skal være effektiv noen timer nå skjønner jeg. Dette fikser du
 
Tok clear blue med ukeindilator på fredag og fikk 2-3. Da regnet jeg meg frem til at jeg var 3 uker (eller5 uker) på vei, MEN Tok en ny i dag (torsdag) og fikk 2-3 i dag også :/ det gir ikke mening i forhold til syklusen min:/
Jeg har tatt jevnlige tester, for å se at jeg fortsatt har "tydelige" streker.
Noen som har opplevd at Clear blue har tatt feil på ukeindilatoren?
 
Hurra! Inne på gravid Appen står det at hjertet begynner å slå idag!
 
Tok clear blue med ukeindilator på fredag og fikk 2-3. Da regnet jeg meg frem til at jeg var 3 uker (eller5 uker) på vei, MEN Tok en ny i dag (torsdag) og fikk 2-3 i dag også :/ det gir ikke mening i forhold til syklusen min:/
Jeg har tatt jevnlige tester, for å se at jeg fortsatt har "tydelige" streker.
Noen som har opplevd at Clear blue har tatt feil på ukeindilatoren?

Har aldri fått mer enn 2-3 uker på de testene, så denne gangen orker jeg ikke kjøpe flere å teste :/ Tror ikke du skal bekymre deg, er du usikker så mål heller hcg hos lege, mye mer til å stole på :)
 
Back
Topp