Skravletråd!

• Trådstarter Trådstarter Tankedrøm
  • Opprettet Opprettet
Noen som begynner å kjenne at buksene strammer??
Ja.
Men det verste er at når jeg kommer hjem fra jobb, så er magen ganske stor :( vil helst ikke at jobben skal vite noe, før jeg absolutt må si det. Men når jeg så magen min når jeg kom hjem fra jobb i dag, så er det liten tvil. Skjønner ikke hvordan jeg skal klare å skjule dette.

Ja.
Men det verste er at når jeg kommer hjem fra jobb, så er magen ganske stor :( vil helst ikke at jobben skal vite noe, før jeg absolutt må si det. Men når jeg så magen min når jeg kom hjem fra jobb i dag, så er det liten tvil. Skjønner ikke hvordan jeg skal klare å skjule dette.
Hvorfor vil du vente?

Ja.
Sliter litt med det samme. Tenkte jeg skulle gå til innkjøp av tunikaer idag...jeg har allerede ei på jobben som mistenker det, siden jeg ikke drikker like mye kaffe som før og jeg la merke til en spesiell lukt forleden dag

Hvorfor vil du vente?
Jobber på provisjon, og vet de vil sette mindre kunder på meg om de vet det. Evt til og med ansette en til for å erstatte meg etter hvert. Ønsker derfor ikke å si noe, så lenge jeg føler at det går greit å jobbe 100%

Ja.

Store høstgensere?:)

Ja.
Samme her. Jeg har vide klær på jobb, men i går syntes jeg magen vistes, kunne se at den rørte kjortelen på en måte den ikke gjør ellers. Mulig jeg er paranoid, men jeg følte en jeg jobbet med kikket på magen også, så der gikk jeg og holdt inn magen så godt jeg kunne...

Etter å ha gått tur med valpen vår, er jeg utrolig sliten i ryggen og kjenner at det prikker i magen :(

Prøvde en gravidbukse i dag, deeeilig! Men havner midt mellom str til H&M. Noen andre kjedebutikker dere vet som har? :)

Magen vokser veldig utover dagen, husker det var slik sist også. Men ikke såååå tidlig som nå!! Dro på meg den eneste gravidbuksrn jeg har tatt vare på fra sist i dag, så deilig;)

Gravidbukser er deilig selv om man ikke er gravid :P Deilig at det er elastisk på magen ;) Tror jeg må ta meg en tur på HM og kjøpe noen snart

Jeg dro på ultralyd da det var nøyaktig 7 uker siden første dag i siste mens så antok at jeg var 7+0 men ble da satt tilbake noen dager og havnet 6+3. I dag er jeg igjen 7+0 i følge ultralydberegningen!
Var absolutt verdt det med tidlig ultralyd da vi fikk se og høre et hjerte som slo og også en liten dirring som er hjerter til lille prikken som er babyen. Var veldig spesielt og betalte 950kr for det noe det var verdt :)

Back
Topp