Sunsmile
Forelsket i forumet
AbsoluttNoen som begynner å kjenne at buksene strammer??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
AbsoluttNoen som begynner å kjenne at buksene strammer??
Heldig du er da!Ble bedre jeg! Sovnet til og med![]()
Hehe må it å kjøpe meg nye bukser idag jeg....Absolutt![]()
Ja.Noen som begynner å kjenne at buksene strammer??
Hvorfor vil du vente?Ja.
Men det verste er at når jeg kommer hjem fra jobb, så er magen ganske storvil helst ikke at jobben skal vite noe, før jeg absolutt må si det. Men når jeg så magen min når jeg kom hjem fra jobb i dag, så er det liten tvil. Skjønner ikke hvordan jeg skal klare å skjule dette.
Sliter litt med det samme. Tenkte jeg skulle gå til innkjøp av tunikaer idag...jeg har allerede ei på jobben som mistenker det, siden jeg ikke drikker like mye kaffe som før og jeg la merke til en spesiell lukt forleden dagJa.
Men det verste er at når jeg kommer hjem fra jobb, så er magen ganske storvil helst ikke at jobben skal vite noe, før jeg absolutt må si det. Men når jeg så magen min når jeg kom hjem fra jobb i dag, så er det liten tvil. Skjønner ikke hvordan jeg skal klare å skjule dette.
Så gøyHehe må it å kjøpe meg nye bukser idag jeg....![]()
Jobber på provisjon, og vet de vil sette mindre kunder på meg om de vet det. Evt til og med ansette en til for å erstatte meg etter hvert. Ønsker derfor ikke å si noe, så lenge jeg føler at det går greit å jobbe 100%Hvorfor vil du vente?
blir ikke mammabukse på meg før det er høyst nødvendigSå gøyhar et par bukser som bar for store fra før
så har litt å gå på
men gleder meg til å kjøpe mammabukser
![]()
Ja.
Samme her. Jeg har vide klær på jobb, men i går syntes jeg magen vistes, kunne se at den rørte kjortelen på en måte den ikke gjør ellers. Mulig jeg er paranoid, men jeg følte en jeg jobbet med kikket på magen også, så der gikk jeg og holdt inn magen så godt jeg kunne...Ja.
Noen som begynner å kjenne at buksene strammer??
Lindex har på nett iallefall, har en del eg ønsker meg der!Prøvde en gravidbukse i dag, deeeilig! Men havner midt mellom str til H&M. Noen andre kjedebutikker dere vet som har?![]()