Skravletråd!

• Trådstarter Trådstarter Tankedrøm
  • Opprettet Opprettet
Takk og lov for at jeg har så hyggelig sjef!! Fikk en kjempehyggelig gratulasjonsmelding og at jeg ikke skulle bekymre meg for prosjektet jeg leder. Han ville bare vite at jeg hadde det bra :)
Så bra!! <3

Tilbake fra Hawaii! Rett hjem til fem barn, husarbeid, lekser, kjøring til treninger. Og skal på 1.5døgn fra i morgen tidlig. Kastet inn i hverdagen med andre ord. Og kvalmen har kommet for fullt og i tillegg jetlagen! Wiiii
hvordan var turen!? har alltid ønsket å reise til Hawaii!

Julebrus :greet008 :love7 Bare så dere vet det :thumright

Det er SÅÅÅÅ lenge til tirsdag :( Føles ut som en evighet...!
Til tirsdag skal jeg først på første svangerskapskontroll, og på kvelden er det tidlig ultralyd :D

Time til jordmor i morra. .
Ønsker tidlig ultralyd bare for å sette dato for termin og se så ting står bra til.

Skal hospitere på føden til mandag og tirsdag. Det gleder jeg meg veldig til! Håper det er mange fødsler da :)

Uff.. Lagt strak ut på sofaen i 3 dg nå med forkjølelse. Begynner å bli litt uggen på kveldene nå. Men vet ikke om det er forkjølelsen som er ansvarlig eller ei! Jeg har jo ikke følt meg gravid de 3 siste ukene, så regner med at forkjølelsen er ansvarlig.. Er det noen som har blitt "mer" syk når en har vært gravid??

Skal hospitere på føden til mandag og tirsdag. Det gleder jeg meg veldig til! Håper det er mange fødsler da :)
høres spennende ut!

Når jeg fikk vesla lå jeg 3 dager på føden.. da hørte jeg mye rart ihvertfall..

Ei som ble trillet inn i full fart bla. som ropte
"slipp meg løs!!! jeg er ikke klar til å føde! stopp den ungen!!"

Ei annen marsjerte frem og tilbake, opp og ned trapper for å sette i gang fødselen..
Mannen hang på bak og jamret seg.
Hun: " Kom igjen ditt treige mannfolk! Denna ongen skal UT!"
Han (rimelig andpusten): Kjære.. kan vi ta ei pause nå.. Vi har traska rundt her i 2 timer!!"

Holdt på å le meg i hjel der jeg lå.

høres spennende ut!

Når jeg fikk vesla lå jeg 3 dager på føden.. da hørte jeg mye rart ihvertfall..

Ei som ble trillet inn i full fart bla. som ropte
"slipp meg løs!!! jeg er ikke klar til å føde! stopp den ungen!!"

Ei annen marsjerte frem og tilbake, opp og ned trapper for å sette i gang fødselen..
Mannen hang på bak og jamret seg.
Hun: " Kom igjen ditt treige mannfolk! Denna ongen skal UT!"
Han (rimelig andpusten): Kjære.. kan vi ta ei pause nå.. Vi har traska rundt her i 2 timer!!"

Holdt på å le meg i hjel der jeg lå.

Haha ha genialt :P

Haha ha genialt :p
Ja det er bare å glede seg.
Hvis jeg hadde hatt mage til det skulle jeg jobbet på føden...
Men jeg tror ikke jeg hadde klart å legge fra meg jobben hjemme..
Det er mye glede der. Men noen grusomme skjebner også..

Ja det er bare å glede seg.
Hvis jeg hadde hatt mage til det skulle jeg jobbet på føden...
Men jeg tror ikke jeg hadde klart å legge fra meg jobben hjemme..
Det er mye glede der. Men noen grusomme skjebner også..

Ja huff vet. Hadde veldig lyst til å bli jordmor før, men stortrives i ambulansen og får jo forhåpentligvis noen fødsler der :P

Uff.. Lagt strak ut på sofaen i 3 dg nå med forkjølelse. Begynner å bli litt uggen på kveldene nå. Men vet ikke om det er forkjølelsen som er ansvarlig eller ei! Jeg har jo ikke følt meg gravid de 3 siste ukene, så regner med at forkjølelsen er ansvarlig.. Er det noen som har blitt "mer" syk når en har vært gravid??
Begge gangene jeg har testet positivt har jeg ligget strak ut med forkjølelse/bihulebetennelse/væske i mellomøret noen dager etterpå :P

Begge gangene jeg har testet positivt har jeg ligget strak ut med forkjølelse/bihulebetennelse/væske i mellomøret noen dager etterpå :P
Er jo 3 uker siden jeg fikk positiv test... Jaja får bare smøre meg med tolmodighet og håpe det snart går over!

Back
Topp