Skravletråd!

Dere som har vært gravide før. Har dere like symptomer denne gangen? Her er det veldig ulikt. Har veldig ømme bryster, hodeverk hver dag og ekstremt trøtt. Hadde ingen av delene i de 2 andre svangerskapene. Merkelig at det kan være så forskjellig.
 
Hadde ømme bryst, hodeverk, småkvalm og litt trett de 2 andre graviditetene. Nå har jeg kun litt småkvalme, burde være glad for det. Men blir jo litt urolig for at jeg ikke kjenner så mye også. Men jeg har ikke funnet bøkene mine fra sist, der står det kanskje når jeg fikk det sist, kanskje det er for tidlig enda.
 
God morgen :) jeg er så innmari trøtt om dagen. Tiltaksløs og trøtt :p

Akkurat det samme her. Fra lørdagskveld til søndagskveld hadde jeg sovet 18 av 24 timer :p Det eneste jeg tenker på på jobb nå, er å komme hjem og ta en lur. Hehe.
 
Jeg har sovnet flere ganger på jobb idag:p det er så rolig, klarer ikke å sitte stille uten å sovne. Bra jeg er alene! Sovnet kl hal 9 igår, så skulle jo ha sovet nokk egentlig ;-)
 
Jeg holder på å sovne på sofaen akkurat nå, men dessverre bygger ungene briotog på en veldig bråkete måte. :p I dag har vi vært i badeland, og jeg ble helt skremt da jeg la merke til hvor mye magen min har vokst. Følte jeg måtte gå og holde inn magen hele tiden, livredd for å møte noen vi kjenner. :D
 
Jeg holder på å sovne på sofaen akkurat nå, men dessverre bygger ungene briotog på en veldig bråkete måte. :p I dag har vi vært i badeland, og jeg ble helt skremt da jeg la merke til hvor mye magen min har vokst. Følte jeg måtte gå og holde inn magen hele tiden, livredd for å møte noen vi kjenner. :D

Har du begynt å få mage også? Jeg hadde tenkt til å ha på meg et skjørt på lørdag, men når jeg prøvde det så det ut som jeg var langt lenger på vei enn jeg er. Så turte ikke:p Nå beundrer jeg den bare foran speilet om morgenen for meg selv. Hehe. Når jeg står oppreist er det en ordentlig mage, men når jeg setter meg ned faller den liksom sammen slik jeg ser lubben ut.
 
Jeg tror jeg må gå gjennom klesskapet mitt, og finne ut hvilke klær som er best til å skjule dette. Hva tenkte jeg på da jeg kjøpte alle disse trange genserne? Mammabukser kan jeg vel alltids snike på meg etterhvert nå, men mammatopper kan jeg jo ikke starte med før dette er offisielt.
 
Jeg tror jeg må gå gjennom klesskapet mitt, og finne ut hvilke klær som er best til å skjule dette. Hva tenkte jeg på da jeg kjøpte alle disse trange genserne? Mammabukser kan jeg vel alltids snike på meg etterhvert nå, men mammatopper kan jeg jo ikke starte med før dette er offisielt.

For meg, er det i hvert fall perfekt at vinteren nærmer seg og jeg kan gjemme magen bak store gensere :D
 
Jeg tror jeg må gå gjennom klesskapet mitt, og finne ut hvilke klær som er best til å skjule dette. Hva tenkte jeg på da jeg kjøpte alle disse trange genserne? Mammabukser kan jeg vel alltids snike på meg etterhvert nå, men mammatopper kan jeg jo ikke starte med før dette er offisielt.
Hahah jeg tømte klesskapet mitt igår!! Dumpet alt som jeg vet er for lite om ikke så alt for lenge.. Gitt bort det meste til en venninne. Så får jeg store klær tilbake av henne
 
Er det noen som vil dele gode middagsplaner for uken? :)
Spiser det meste! Er bare tom for ideer
 
Laks med grønnsaker, wok med strimlet svinekjøtt og nudler, taco med kylling, lapskaus, biff med strimlet rotgrønnsaker stekt i ovnen og kanskje stekt torsk med pesto :)
 
God morgen fra senga her også! Uggen Tankedrøm? Føler med deg. Jeg er også hjemme, men ikke for at jeg er dårlig. Neida, utbrudd av 5.barnesykdom på jobb (bhg) og da får vi gravide holde oss unna. Så jeg måtte avsløre for sjefen går.. Og nå skjønner vel alle det for jeg er aldri borte fra jobb ellers:) jaja fri på meg ig mine to snupper!
 
Huff ja. Vært sengeliggende siden igår ettermiddag. Måtte fortelle det til sjefen på ekstrajobben min jeg også, slik de rakk å finne noen andre til å ta vaktene.
 
Har dere fortalt noe til noen enda? Denne gangen håper jeg å klarer å skjule det litt lenger, vært så dårlig med de to jeg har, så ble avslørt 6-7 uker på vei.
Vi har fortalt det til de nærmeste:) mulig vi kommer til å angre på det, men det er vår første. Så vi er superspente:)
 
Jeg sliter virkelig med å holde graviditeten hemmelig, og er bare uke 4-1. En venninne av meg kom i går for å spasere en tur, for de første så har jeg sluttet å røyke. Og det måtte jeg jo fortelle. Føler at alle skjønner det når jeg sier at jeg har sluttet å røyke. Jeg følte da at "nå kommer hun til å skjønne det", men hun sa ingenting. Jeg har ikke lyst at folk skal skjønne dette. Så er det vel mest riktig at de nærmeste får vite det først. Vi er også invitert sammen med foreldrene våre på et vinlag som vi har sagt ja til med hotell osv så det blir vanskelig. Det kan jo hende at jeg er dårlig om noen uker, så da må jeg vel bare si det hvis vi ikke kan dra?

Et til spørsmål: Kan man dra på ultralyd flere ganger hvis man betaler for det selv? Ser at noen har skrevet at de skal i uke 8. Det har jeg også lyst til=)
 
Back
Topp