Skravletråd!

• Trådstarter Trådstarter Tankedrøm
  • Opprettet Opprettet
Har aldri fått mer enn 2-3 uker på de testene, så denne gangen orker jeg ikke kjøpe flere å teste :/ Tror ikke du skal bekymre deg, er du usikker så mål heller hcg hos lege, mye mer til å stole på :-)
Tusen takk for svar:) da kan jeg puste ut :) skal til legen om 12 dager, så da får jeg mer svar:)

Tusen takk for svar:) da kan jeg puste ut :) skal til legen om 12 dager, så da får jeg mer svar:)
dra innom legen 2-3 dager før timen bare for å få de til å ta en hcg prøve, så får du svar på legetimen hvordan ting står til :-) trenger ikke time for å få tatt en blodprøve :-) Går nok helt sikkert bra. Lykke til ! :-)

god morgen jenter. hvordan har dere det på morgenkvisten?

Morgenkvisten er heldigvis forbi, den tilbrakte jeg hengende over toalettskåla. :P

Da har vi fortalt nyheten til de kommende besteforeldre. Og hele jobben min vet det. Så nå håper jeg virkelig alt går bra!

Oi turte du det så tidlig? Jeg har bare fortalt det til ei vennine ;p
Svigers vet det her allerede. Sambo fortalte det på telefonen i stad. De bor på Island så det blir over telefonen uansett.
Ellers så er mine 5 nærmeste venninner informert. De hadde hugget hodet av meg hvis jeg ikke hadde sakt det :P

Svigers vet det her allerede. Sambo fortalte det på telefonen i stad. De bor på Island så det blir over telefonen uansett.
Ellers så er mine 5 nærmeste venninner informert. De hadde hugget hodet av meg hvis jeg ikke hadde sakt det :P
Hehe ja disse venninnene. :-)

Fredag!!:) siste dag på jobb før frihelg

Sover dere godt om natta? I natt hadde jeg så ømme pupper at jeg våknet hele tiden.

Sover dere godt om natta? I natt hadde jeg så ømme pupper at jeg våknet hele tiden.
Jeg våkner stadig vekk iløpet av natta for tiden, uten noen opplagt grunn. Men sovner heldigvis raskt igjen etter et blikk på klokka...

Det begynner å bli en stund siden jeg har sovet gjennom hele natta. Jeg våkner av at jeg er kvalm og sliter med å sovne pga pupper som er skikkelig i veien.
I natt hadde jeg valnøtter på nattbordet. Det hjalp litt mot kvalmen, men mannen ble vekket flere ganger av at jeg knasket i vei. :p

Back
Topp