Det er det aller beste ved å grille!!Mmm...mais er godtmed smør og salt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er det aller beste ved å grille!!Mmm...mais er godtmed smør og salt!
Ja, da er grillingen komplettDet er det aller beste ved å grille!!
Er ikke noeå trakte etter egentig ..Aldri vært der, jegmen har veldig lyst
![]()
Hvordan går det med snuppa di?
Var dere hos legen?
Helt klart! Så sitter man der med mais mellom tenne og smør på hakaJa, da er grillingen komplett![]()
JaaaaMmm...mais er godtmed smør og salt!
Vi har en mini gass grill![]()
Bra dere fikk sjekket det daJepp, det ble legetime på henne
Hun er... relativt frisk, men ikke helt.
cpr på 15, bittelitt utsalg på hvite blodlegemer i urinprøven, men ikke noe som tyder på en uvi, han sender nå til dyrking likevel, just in case (det var en minitest som vi fikktatt fordi hun måtte på do mens vi ventet på crp, egentlig skulle vi vel levert morgenurin i morgen)
Litt småhovne lymfeknuter i området rundt halsen, og litt smård i halsen, men ikke noe alvorlig. Hoster jo, og altså denne av og på feberen som var relativt fraværende når vi var hos legen, hun danset og koste seg da...Men legen tenker at det antakelig går over, og blir hun dårligere får vi komme tilbake. Så da ser vi an noen dager til.
Jeg var ganske sikker på at hun var frisk i i kveld, så fantejente som hun var, men neida, en grad varmere enn meg.
Fikk den Baki golfen vertfallOg jeg regner med at siden det er en mini så tar den ikke så stor plass?
HahaHelt klart! Så sitter man der med mais mellom tenne og smør på haka![]()
Mmmm... Grillmat.Elsker grillmat jeg også
Hva liker du best å grille??
pølser, burgere, kyllingfileter, alt mulig av svin, for og den del får eller storfe, og fisk. grillet laks![]()
Ikke så mye å handle synes jeg, men mulig jeg er kresenÅ? Hvorfor ikke?
Kaos?
Aldri smaktMmmm... Grillmat.
Det beste jeg vet å grille er lammecarre![]()
Jeg synes gass er tingen til hverdagsgrilling. Den er varm og klar til bruk når kjøttet er klarr til grilling, i motseting til kull som egentlig er klart når alle er forsynt og godt mett...
Vi hadde et par tønner her i fjor sommer da. Det gjør seg ikke på verandaen nei, men forran garasjen på en grillfest så... vi hadde nemlig sikkert ca.... vel, vi inviterte rundt 50, men kom ned på noen og 30 tror jeg, eller enda mindre? Det var så vi akkurat klarte å trykke oss inn på verandaen, da hadde vi et barnebord med 8 (ok to bord da) også 2*6+ 1 eller 2*4 med voksne tror jeg. Og altså serverte vi nettopp slike grillspyd som jeg nevnte, samt diverse pølser, (og noen spyd uten krydder, og et par uten kylling, og noen vegetarmat, vi hadde en egen grill til de som var "speialmat" også et pr tønner hvor det var mat til massene....
Det var en deilig dag, vi ble sittende igjen en gjeng til sånn i 2-3 tiden på natta hvor vi satt ute og skravla, bare plukka frem noen pledd etterhvert.
Dette var min og mannens felles "70 års dag", vi ble nemlig 35 begge to i fjor sommer.
Jepp, det ble legetime på henne
Hun er... relativt frisk, men ikke helt.
cpr på 15, bittelitt utsalg på hvite blodlegemer i urinprøven, men ikke noe som tyder på en uvi, han sender nå til dyrking likevel, just in case (det var en minitest som vi fikktatt fordi hun måtte på do mens vi ventet på crp, egentlig skulle vi vel levert morgenurin i morgen)
Litt småhovne lymfeknuter i området rundt halsen, og litt smård i halsen, men ikke noe alvorlig. Hoster jo, og altså denne av og på feberen som var relativt fraværende når vi var hos legen, hun danset og koste seg da...Men legen tenker at det antakelig går over, og blir hun dårligere får vi komme tilbake. Så da ser vi an noen dager til.
Jeg var ganske sikker på at hun var frisk i i kveld, så fantejente som hun var, men neida, en grad varmere enn meg.
Fikk den Baki golfen vertfallvil ikke si at den gjør det
![]()
Bra dere fikk sjekket det da
Krysser fingre for at denne feberen snart holder seg borte!