Er nok hverdagen som tar igjen folk, jaDet er sant. Tilbake til hverdagen kanskje?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er nok hverdagen som tar igjen folk, jaDet er sant. Tilbake til hverdagen kanskje?
Veldig rolig i kveldEr ikke fult så aktivt der heller som det var i går, og dagen før det![]()
Haha, si detJa klart jeg regne tmed det, hvor skulle du elrles være
det er nok en del liv der ja, det klarer jeg ikke følge med mens jeg ser tv, de andre trådene jeg er i er mer mitt tempoGjemt seg i topp 100 skravletråde![]()
Fysj, får du det ikke ut???Blæææ, vondt i tanna mi i dag etter at det har flytta inn noe kjøtt fra middagen![]()
Må hive dem ut igjen! Hakke no der å gjøreBlæææ, vondt i tanna mi i dag etter at det har flytta inn noe kjøtt fra middagen![]()
det er nok en del liv der ja, det klarer jeg ikke følge med mens jeg ser tv, de andre trådene jeg er i er mer mitt tempo
Tror nok det..Det er sant. Tilbake til hverdagen kanskje?
Fysj, får du det ikke ut???
Må hive dem ut igjen! Hakke no der å gjøre![]()
Uff...Jobber med saken, men det er trangtbegynte å blø
![]()
Ikke bruk spikerJobber med saken, men det er trangtbegynte å blø
![]()
Uff...tanntråd?? Tannpirker??
Ikke bruk spiker![]()
Nei var akkurat det jeg regnet med.Haha, si det
Har ikke noe annet å finne på...![]()
Åh nei!!Haha
Har hatt litt trøbbel med den tanna tidligere. Klarte å pirke ut fyllinga her for en stund sidenhehe
Finner ikke tanntråd, bare pirker
Å, er det samme tanna?!Haha
Har hatt litt trøbbel med den tanna tidligere. Klarte å pirke ut fyllinga her for en stund sidenhehe
Finner ikke tanntråd, bare pirker
Åh nei!!
Har du fått fiksa d??
Å, er det samme tanna?!
Vær forsiktig så det ikke blir dyrt![]()
Huff daFått fylt igjen ja. Blitt gjort flere ganger
Tannlegen snakket om at jeg muligens bør ha en krone der, så det blir nok noen kroner etterhvert når babyen er ute
Huff dakjipt..
Jeg har også en krone "på vent"passer liksom aldri å betale flere tusen...
![]()
Jeg er herHer var det ikke mye liv i kveld, hor er alle skravlefolka?