Skravletråd :)

a87

Forumet er livet
Desemberglede 2015
Vi må ha en her inne også:)
Har dere noen planer i helga?


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Haha. Jeg lagde en etter deg, før jeg så denne;) kanskje en moderator kan slette den jeg lagde? :)
Nå skal jeg spise og se på Supernatural :D
 
Det går sikkert bra:)
Her er det snart på tide med kveldsmat:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Skal i utdrikningslag i noen timer i morgen. Må vente til de er tilbake ser du. Har en brukket fot, så orker ikke være med på aktivitetene rundtom i hele byen i morgen :p Tar heller ei brus å to og studerer de fulle når de er tilbake på denne siden :p

Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app
 
Skal i utdrikningslag i noen timer i morgen. Må vente til de er tilbake ser du. Har en brukket fot, så orker ikke være med på aktivitetene rundtom i hele byen i morgen :p Tar heller ei brus å to og studerer de fulle når de er tilbake på denne siden :p

Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app
Det høres ut som du får en spennende dag:)
Hva har skjedd med foten din?



Sent from my iPhone using BV Forum
 
Det høres ut som du får en spennende dag:)
Hva har skjedd med foten din?



Sent from my iPhone using BV Forum
Jeg tråkka skjevt på en kant. Så brakk ankelen så fint da :p

Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app
 
Jeg tråkka skjevt på en kant. Så brakk ankelen så fint da :p

Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app
Huff da, det hørtes ikke godt ut:/
Fortsatt god bedring, håper foren snart er bra igjen:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Huff da, det hørtes ikke godt ut:/
Fortsatt god bedring, håper foren snart er bra igjen:)


Sent from my iPhone using BV Forum
Takk :) Har det ikke så aller verst da. Har ligget på sofaen eller gått med krykker i snart 6 uker. Noen uker til også må jeg lære å gå igjen også. Måtte operere ankelen ser du ;)

MEN bonusen er jo- Mannen må lage all middag etter jobben sin (noe jeg normalt gjør) Det er visst slitsomt. Å komme på og det å handle alt fant han ut var jo dyrt. Mat er da aldri gratis. Men er jo jeg som tar meg av det også :p Å måtte levere og hente minsta i bhg. Stelle hu og kle hu. Legge hu :p

Så nei. Jeg lider ikke. Har paralgin forte uansett :p

Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app
 
Takk :) Har det ikke så aller verst da. Har ligget på sofaen eller gått med krykker i snart 6 uker. Noen uker til også må jeg lære å gå igjen også. Måtte operere ankelen ser du ;)

MEN bonusen er jo- Mannen må lage all middag etter jobben sin (noe jeg normalt gjør) Det er visst slitsomt. Å komme på og det å handle alt fant han ut var jo dyrt. Mat er da aldri gratis. Men er jo jeg som tar meg av det også :p Å måtte levere og hente minsta i bhg. Stelle hu og kle hu. Legge hu :p

Så nei. Jeg lider ikke. Har paralgin forte uansett :p

Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app
Det hørtes jo ikke så dumt ut det:) Mannen har godt av å prøve seg litt på de oppgavene han også:p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Det hørtes jo ikke så dumt ut det:) Mannen har godt av å prøve seg litt på de oppgavene han også:p


Sent from my iPhone using BV Forum
Absolutt. Verst var det visst når jeg lå på sykehuset ei uke :p Tviler på han noen gang vil skille seg hahaha :p Men syns det er veldig greit at han nå vet alt jeg gjør og fremdeles gjør jeg mer :p

Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app
 
Jeg tråkka skjevt på en kant. Så brakk ankelen så fint da :p

Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app

Uff, hørtes ikke godt ut :eek: God bedring!

Lite planer i helga her. I kveld skal vi spise rester etter at jeg hadde klubb i går, myyyye mat igjen! Alltid så vanskelig å beregne, synes jeg! Ellers skal vi se Orange is the new black, vi har endelig kommet i gang med serien alle snakker om :)

I morgen skal jeg hjelpe et vennepar med å vaske ut av huset og på kvelden skal mannen og jeg nyte god mat og spille brettspill. Søndag går vi i marka og så skal vi til foreldrene mine etterpå.

God helg, alle sammen :)
 
Absolutt. Verst var det visst når jeg lå på sykehuset ei uke :p Tviler på han noen gang vil skille seg hahaha :p Men syns det er veldig greit at han nå vet alt jeg gjør og fremdeles gjør jeg mer :p

Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app
Hihi, ja jeg tror ikke de tenker over alle oppgaven i hjemmet bestandig:p
Er lov å håpe at han bidrar litt mer når du er frisk igjen;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Da var middagen min fortært:D

Synd å høre med foten din Spyro.vet hvordan du har det der; gikk på krykker i 3 mnd for et par år siden. Men bra at mannen stiller opp da :)
 
Her venter vi med middag til snuppa har lagt seg:) Har heldigvis lagd den ferdig, så det er bare å varme opp:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Uff, hørtes ikke godt ut :eek: God bedring!

Lite planer i helga her. I kveld skal vi spise rester etter at jeg hadde klubb i går, myyyye mat igjen! Alltid så vanskelig å beregne, synes jeg! Ellers skal vi se Orange is the new black, vi har endelig kommet i gang med serien alle snakker om :)

I morgen skal jeg hjelpe et vennepar med å vaske ut av huset og på kvelden skal mannen og jeg nyte god mat og spille brettspill. Søndag går vi i marka og så skal vi til foreldrene mine etterpå.

God helg, alle sammen :)


Ser ut som du har planen klar for helga ja ;)

Jeg skal på aktivitetsdag med taekwondo klubben i morgen, og bursdag på søndag. Ellers må jeg vel prøve å grave litt til drenering; godt å ha hjelp av kjærsesten :D
 
Ser ut som du har planen klar for helga ja ;)

Jeg skal på aktivitetsdag med taekwondo klubben i morgen, og bursdag på søndag. Ellers må jeg vel prøve å grave litt til drenering; godt å ha hjelp av kjærsesten :D

Hørtes ut som en aktiv helg :) Trener du taekwondo altså? Spennende! Har du holdt på med det lenge?
 
Uff, hørtes ikke godt ut :eek: God bedring!

Lite planer i helga her. I kveld skal vi spise rester etter at jeg hadde klubb i går, myyyye mat igjen! Alltid så vanskelig å beregne, synes jeg! Ellers skal vi se Orange is the new black, vi har endelig kommet i gang med serien alle snakker om :)

I morgen skal jeg hjelpe et vennepar med å vaske ut av huset og på kvelden skal mannen og jeg nyte god mat og spille brettspill. Søndag går vi i marka og så skal vi til foreldrene mine etterpå.

God helg, alle sammen :)
Kos dere med orange is the new black:) Den så vi ferdig for en stund siden. Nå ser vi sons of anarchy. Spennende serie det også, litt annen type da :p
Hvilke brettspill bruker dere spille da?


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hørtes ut som en aktiv helg :) Trener du taekwondo altså? Spennende! Har du holdt på med det lenge?

Har trent i nesten 3 år til sammen, men med 10 års pause i mellom der et sted ;) har trent fast i 1.5 år nå, og har 1 svart stripe (av 3) :)
Også er jeg instruktør for barn 6-9 år. Love it :)

Ser på supernatural nå. Har ikke sett det fra start før. Orange is the new black så vi nettopp ferdig. Gled deg ;)
 
Her skal jeg sitte oppe med syk hund. Stakkaren fikk seg en smell på tur i går og klarer ikke å bruke frambena, så vi krysser egentlig bare fingrene for at hun blir litt bedre i løpet av helgen. Hun fikk betennelsesdempende og smertestillende i morges hos vet, men foreløpig merker vi ikke noen bedring. :(
 
Her skal jeg sitte oppe med syk hund. Stakkaren fikk seg en smell på tur i går og klarer ikke å bruke frambena, så vi krysser egentlig bare fingrene for at hun blir litt bedre i løpet av helgen. Hun fikk betennelsesdempende og smertestillende i morges hos vet, men foreløpig merker vi ikke noen bedring. :(
Huff da, det hørtes ikke bra ut. Håper medisinen hjelper og at hun snart er bedre igjen:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp