Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det høres ut som du får en spennende dagSkal i utdrikningslag i noen timer i morgen. Må vente til de er tilbake ser du. Har en brukket fot, så orker ikke være med på aktivitetene rundtom i hele byen i morgen Tar heller ei brus å to og studerer de fulle når de er tilbake på denne siden
Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app
Jeg tråkka skjevt på en kant. Så brakk ankelen så fint daDet høres ut som du får en spennende dag
Hva har skjedd med foten din?
Sent from my iPhone using BV Forum
Huff da, det hørtes ikke godt ut:/Jeg tråkka skjevt på en kant. Så brakk ankelen så fint da
Takk Har det ikke så aller verst da. Har ligget på sofaen eller gått med krykker i snart 6 uker. Noen uker til også må jeg lære å gå igjen også. Måtte operere ankelen ser duHuff da, det hørtes ikke godt ut:/
Fortsatt god bedring, håper foren snart er bra igjen
Det hørtes jo ikke så dumt ut det Mannen har godt av å prøve seg litt på de oppgavene han ogsåTakk Har det ikke så aller verst da. Har ligget på sofaen eller gått med krykker i snart 6 uker. Noen uker til også må jeg lære å gå igjen også. Måtte operere ankelen ser du
MEN bonusen er jo- Mannen må lage all middag etter jobben sin (noe jeg normalt gjør) Det er visst slitsomt. Å komme på og det å handle alt fant han ut var jo dyrt. Mat er da aldri gratis. Men er jo jeg som tar meg av det også Å måtte levere og hente minsta i bhg. Stelle hu og kle hu. Legge hu
Så nei. Jeg lider ikke. Har paralgin forte uansett
Absolutt. Verst var det visst når jeg lå på sykehuset ei uke Tviler på han noen gang vil skille seg hahaha Men syns det er veldig greit at han nå vet alt jeg gjør og fremdeles gjør jeg merDet hørtes jo ikke så dumt ut det Mannen har godt av å prøve seg litt på de oppgavene han også
Jeg tråkka skjevt på en kant. Så brakk ankelen så fint da
Hihi, ja jeg tror ikke de tenker over alle oppgaven i hjemmet bestandigAbsolutt. Verst var det visst når jeg lå på sykehuset ei uke Tviler på han noen gang vil skille seg hahaha Men syns det er veldig greit at han nå vet alt jeg gjør og fremdeles gjør jeg mer
Uff, hørtes ikke godt ut God bedring!
Lite planer i helga her. I kveld skal vi spise rester etter at jeg hadde klubb i går, myyyye mat igjen! Alltid så vanskelig å beregne, synes jeg! Ellers skal vi se Orange is the new black, vi har endelig kommet i gang med serien alle snakker om
I morgen skal jeg hjelpe et vennepar med å vaske ut av huset og på kvelden skal mannen og jeg nyte god mat og spille brettspill. Søndag går vi i marka og så skal vi til foreldrene mine etterpå.
God helg, alle sammen
Ser ut som du har planen klar for helga ja
Jeg skal på aktivitetsdag med taekwondo klubben i morgen, og bursdag på søndag. Ellers må jeg vel prøve å grave litt til drenering; godt å ha hjelp av kjærsesten
Kos dere med orange is the new black Den så vi ferdig for en stund siden. Nå ser vi sons of anarchy. Spennende serie det også, litt annen type daUff, hørtes ikke godt ut God bedring!
Lite planer i helga her. I kveld skal vi spise rester etter at jeg hadde klubb i går, myyyye mat igjen! Alltid så vanskelig å beregne, synes jeg! Ellers skal vi se Orange is the new black, vi har endelig kommet i gang med serien alle snakker om
I morgen skal jeg hjelpe et vennepar med å vaske ut av huset og på kvelden skal mannen og jeg nyte god mat og spille brettspill. Søndag går vi i marka og så skal vi til foreldrene mine etterpå.
God helg, alle sammen
Hørtes ut som en aktiv helg Trener du taekwondo altså? Spennende! Har du holdt på med det lenge?
Huff da, det hørtes ikke bra ut. Håper medisinen hjelper og at hun snart er bedre igjenHer skal jeg sitte oppe med syk hund. Stakkaren fikk seg en smell på tur i går og klarer ikke å bruke frambena, så vi krysser egentlig bare fingrene for at hun blir litt bedre i løpet av helgen. Hun fikk betennelsesdempende og smertestillende i morges hos vet, men foreløpig merker vi ikke noen bedring.