Da må du nesten bare prøve deg fremDet er helt sikkert det, men jeg er ikke fra et hjem der man grilla. Kan ikke huske at vi grilla mer enn kanskje 2 ganger i oppveksten. Så må liksom finne ut hvordan jeg liker å ha det![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da må du nesten bare prøve deg fremDet er helt sikkert det, men jeg er ikke fra et hjem der man grilla. Kan ikke huske at vi grilla mer enn kanskje 2 ganger i oppveksten. Så må liksom finne ut hvordan jeg liker å ha det![]()
Jeg var der i sommerDet er et festlig program
Ler så jeg griner!
Tenkte jeg skulle kjøpe meg min første grill i årog satse på at den blir brukt en del også da
![]()
Elsker grillmat jeg også
Hva liker du best å grille??
Står på i bakgrunnen her. Gidder ikke skifte kanalNå ser jeg på ullared![]()
Vi griller masse. Kjøpte ny... var det i fjor eller året før? Så den holder ei stund til,men må jo ha en overgang, sjelle at vi har gass, at alt er rent og pent og sånn før vi tar den i bruk. Det er bare ikke helt enda. Min bror er igang med sesongen allerede for en måned eller to siden, men, vi venter nå litt til da.
Men jeg elsker grillmat
Hvordan går det med snuppa di?Jeg lurte på å se noe tv i kveld, men akkurat nå har mannen powernap på andre sofaen, så da sitter jeg ganske stille i mørket og skriver på pc. Det passer egentlig det lit slitne hodet mitt godt etter dagen.
Aldri vært der, jegJeg var der i sommerkjempegøy
Da må du nesten bare prøve deg frem![]()
Flintsteik og maiskolberElsker grillmat jeg også
Hva liker du best å grille??
AnbefalesAldri vært der, jegmen har veldig lyst
![]()
Guri, nå ble jeg sultenKjøtt
Jeg liker mye.
Det går mye i svin. Koteletter, fileter, "svinebiff" eller grillribbe. Men også kylling. lite får, og biff mest på grillspyd. Jeg elsker spyd, da tar jeg biffkjøtt som jeg krydrer med pepper, kylling som gjerne får en "kyllingkryddermix" eller så bruker jeg salt og paprika, også har jeg chilibasert krydder på svinekjøtt, og trer dem om hverandre på spydene. ''Vi har ikke grønnsaker på spyd, det griller vi ved siden av, somregel i alu-pakker en til hver med eget valg av innhold.
Jeg er også veldig glad i å grille poteter, enten halve poteter eller i små terninger, og egentlig uansett gjerne med salt og pepper på...
Å hvor ofte bytter dere grill=Kjøper ikke før vi må her heller damen vi må tydeligvis veldig ofte...
Da er vi enige om å være enige![]()
Vi har en mini gass grillMen hva slags grill er grei å ha til en nybegynner singel alenemor med 1 barn som skal ha mat? Ikke noe stort eller komplisert er aktuelt haha
Mmm...mais er godtFlintsteik og maiskolber
Grillmat er godtjeg kjøpte en i fjor til mannen. Første jeg noen gang har kjøpt.
Tidligere har vi brukt en halv tønne, men jeg syntes ikke det gjorde seg på verandaen i nytt hus![]()
Jeg vet liksom ikke hva man skal grille annet enn pølser jeg da haha men tenkte det kunne hvert greit med en grill, utemøbler og litt leker sånn siden vi har en hagebit vi kan bruke![]()
Bare hygglig, vet jo du ser luksusfellenDet hadde jeg helt glemt.
Takk for påminnelsen.
Ikke sååå ofte...men hvert 3.år kanskjeÅ hvor ofte bytter dere grill=