Minner meg på at jeg må gå over vår, den begynner å bli gammel..Jøss, her hadde mannen digget det om han fikk kjøpe ny
Men så er han grillentusiast da![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Minner meg på at jeg må gå over vår, den begynner å bli gammel..Jøss, her hadde mannen digget det om han fikk kjøpe ny
Men så er han grillentusiast da![]()
Viktig å sjekke før sesongen starterMinner meg på at jeg må gå over vår, den begynner å bli gammel..
Og helst får man står der med masse grillmatViktig å sjekke før sesongen starter![]()
Jøss, her hadde mannen digget det om han fikk kjøpe ny
Men så er han grillentusiast da[/QUOT
Det er min også men vi kjøper ikke nytt før vi må
Kommer ikke på noen ting akkurat nå så da får i være enige da.Bare å si ifra om du kommer på noe![]()
Grill er kjempe kjekt! Og lett å brukeTenkte jeg skulle kjøpe meg min første grill i årog satse på at den blir brukt en del også da
![]()
NeiJeg så den. Ligger fremdeles på
14 plass. Målet er 13. Hope91 okkuperer den![]()
Hehe...helst litt før det jaOg helst får man står der med masse grillmat
Uff da.
Da får du be naboen på kaffe en dag hvor det er ryddig for å "reparere" da
Kjøper ikke før vi må her heller daKommer ikke på noen ting akkurat nå så da får i være enige da.
Det er et festlig programNå ser jeg på ullared![]()
Tenkte jeg skulle kjøpe meg min første grill i årog satse på at den blir brukt en del også da
![]()
Det hadde jeg helt glemt.Nå er det Luksusfellen så unge mødre etterpå![]()
Elsker grillmat jeg ogsåVi griller masse. Kjøpte ny... var det i fjor eller året før? Så den holder ei stund til,men må jo ha en overgang, sjelle at vi har gass, at alt er rent og pent og sånn før vi tar den i bruk. Det er bare ikke helt enda. Min bror er igang med sesongen allerede for en måned eller to siden, men, vi venter nå litt til da.
Men jeg elsker grillmat
Grill er kjempe kjekt! Og lett å bruke![]()