Skravletråd :)

Jøss, her hadde mannen digget det om han fikk kjøpe ny:p
Men så er han grillentusiast da;)
Minner meg på at jeg må gå over vår, den begynner å bli gammel..

Tenkte jeg skulle kjøpe meg min første grill i år :) og satse på at den blir brukt en del også da :P

Uff da.
Da får du be naboen på kaffe en dag hvor det er ryddig for å "reparere" da

Kanskje det. Dette er ikke de naboene vi har på besøk sånn til vanlig (det er det ingen av naboene som er, men de nærmeste naboene, som vi deler oppkjørsel med, er her i alle fall noen ganger i året, når vi feirer bursdag. Vi er der tilsvarende, og ungene litt mer (deres unger er 17, så de er ikke her sånn allverdens, da ;) ) men sånne som vi treffer jevnlig nok til at det hadde vært kjekkere at her var rent og ryddig. Vi få ta en kraftinnsats. En annen dag...

Tenkte jeg skulle kjøpe meg min første grill i år :) og satse på at den blir brukt en del også da :p

Vi griller masse. Kjøpte ny... var det i fjor eller året før? Så den holder ei stund til,men må jo ha en overgang, sjelle at vi har gass, at alt er rent og pent og sånn før vi tar den i bruk. Det er bare ikke helt enda. Min bror er igang med sesongen allerede for en måned eller to siden, men, vi venter nå litt til da.

Men jeg elsker grillmat

Vi griller masse. Kjøpte ny... var det i fjor eller året før? Så den holder ei stund til,men må jo ha en overgang, sjelle at vi har gass, at alt er rent og pent og sånn før vi tar den i bruk. Det er bare ikke helt enda. Min bror er igang med sesongen allerede for en måned eller to siden, men, vi venter nå litt til da.

Men jeg elsker grillmat
Elsker grillmat jeg også:D
Hva liker du best å grille??

Jeg lurte på å se noe tv i kveld, men akkurat nå har mannen powernap på andre sofaen, så da sitter jeg ganske stille i mørket og skriver på pc. Det passer egentlig det lit slitne hodet mitt godt etter dagen.

Grill er kjempe kjekt! Og lett å bruke :)

Det er helt sikkert det, men jeg er ikke fra et hjem der man grilla. Kan ikke huske at vi grilla mer enn kanskje 2 ganger i oppveksten. Så må liksom finne ut hvordan jeg liker å ha det :P

Back
Topp