Stemmer det jaJa det har jeg flere ganger, bor i porsgrunn så er ikke så langt unna![]()
Har bodd 1 år i Porsgrunn jeg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Stemmer det jaJa det har jeg flere ganger, bor i porsgrunn så er ikke så langt unna![]()
Stemmer det jaikke langt unna i det hele tatt!
Har bodd 1 år i Porsgrunn jeggikk på folkehøyskole..
Åhh, så deilig.Bestemor lager jordbær, og stikkelsbær syltetøy hvert år. det er så deilig det!
Hvis du liker å lage syltetøy må du gjerne komme hit å plukke...
Hagen min består av:
2 ripsbusker
4-5 forskjellige epletrær
1 sukkerplommetre (små gule)
1 plommetre (lilla)
2 forskjellige pæretrær
bringebærbusker
og forhåpentligvis jordbær i år
Det er så mye her.. at jeg klarer ikke bruke alt selv!
Digget detDet er ikke detdet er ikke mange jeg har hørt om som reiser hit for å gå på folkehøyskole, men likte du deg der?
Digget detgikk reiselivslinja og hadde et supert år!
Vi var 2 uker i Italia, 1 uke i Egypt, København, Gøteborg![]()
HahaHørtes ut som et greit år jadet er ikke mer enn 2-3 år siden jeg oppdaget at vi hadde folkehøyskole her haha
![]()
Hahakan jo ikke få med seg alt
![]()
Hihi...ja der har vi nok forklaringenNei man kan ikke det og så er jeg jo vokst opp i skien så litt unnskyldt syntes jeg at jeg er haha![]()
Hihi...ja der har vi nok forklaringen
Hva fikk deg til å flytte til Porsgrunn da?
Er jo heldigvis ikke så langt til Skien daFordi ei venninne skaffa meg leilighet her. Så flytta jeg tilbake til Skien så tok det vel 3 år før jeg flyttet tilbake til porsgrunn. Jeg trivdes egentlig ganske godt her men nå som alle vennene jeg hadde er borte kunne jeg godt bodd i skien, men nå er skole og jobb her i porsgrunn så da blir jeg boende tenker jeg.
Er jo heldigvis ikke så langt til Skien da![]()
Hvor går egentlig grensa mellom byene?har aldri skjønt det, synes de flyter inni hverandre
![]()
Fått laget 4 vers, men skal ha 2 tilElsker å skrive sanger! Det er så gøyMen ja, det er vanskelig!
Aha....takk for oppklarende svarHaha ja de gjør det, men jeg er veldig glad for at de ikke er slått sammen. Det er nemlig lettere å få barnehageplass i porsgrunn enn skien, samt at kommunen operer litt forskjellig innen helse og omsorg med hvordan de driver med nedskjæringer. Og på vinteren så salter de i porsgrunn men ikke i skien for de mener salt ikke virker haha så det er mange teite små forskjeller mellom de.
Når man kjører ved hovenga og til Skien så er skillet i starten av borgestad alleen og på vessia så er jeg litt usikker for jeg husker aldri hvor skiltet står haha men det er ved tollnes en plass om du vet hvor det er.
Vente på at gutta mine kommer hjem i kveldHva er dagens planer?
Skal i bursdag om formen tillater der. Mest lyst til å være hjemme egentligHva er dagens planer?
Aha....takk for oppklarende svar
Ante ikke at kommunene drev så forskjellig... Flott du bor et sted hvor salt virker dahehe!
Kjenner til den følelsen av og tilSkal i bursdag om formen tillater der. Mest lyst til å være hjemme egentlighehe
Ellers så strikker jeg litt og vasker klær.
Du da?
Da blir det godt å få dem hjemVente på at gutta mine kommer hjem i kveld
Ikke sett dem siden onsdag..
Du da?![]()
Porsgrunn er en herlig byJa det er helt utrolig at saltet slutter å virke når man kjører forbi skien kommune skiltet haha![]()
Men det beste for meg som har barn er vel det at det er mer barnevennlig i byn her da vi har park med lekeplass rett ved biblioteket. Den har vi brukt veldig mye opp gjennom årene samt at det er hyggelig å gå langs elva og ende opp på osebro hvor det er ganske fint![]()
Porsgrunn er en herlig bymye fint å se og gjøre.