Ikke som jeg har fått med meg ihvertfallIngen babyer som har kommet ?
Har du hatt det fint?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke som jeg har fått med meg ihvertfallIngen babyer som har kommet ?
Det høre fantastisk utBare å kommeHer blir det sommerfest hele sommeren.
barnebasseng, voksenbasseng (hvis jeg får lappet det sammen), frukt og bær til alle som vil ha . Huset ligger midt ute på ei slette så vi har sol fra den står opp til den går ned. Uavbrudt. Samt at det som skaper MEST trafikk utenfor på veien er bussen... Å den går ikke ofte
![]()
Blæ! Det kan jeg skjønne. Er vel ikke alene på veiene i dag, neiKøøøøøøøøøøø! Herregud så kjedelig
Har ikke noe finservice jeghaha
Bortsett fra noe oldemor har malt, men det tør jeg ikke å bruke...![]()
Vi (min søster og jeg) fikk velge oss et service hver, og så har vi fått deler av d til jul og bursdag. Jeg er 32 år og samlet siden jeg var ca 15 år![]()
Veldig takknemmelig for d![]()
ÆsjKøøøøøøøøøøø! Herregud så kjedelig
JadaIkke som jeg har fått med meg ihvertfall
Har du hatt det fint?
Gleder meg !!Bare å kommeHer blir det sommerfest hele sommeren.
barnebasseng, voksenbasseng (hvis jeg får lappet det sammen), frukt og bær til alle som vil ha . Huset ligger midt ute på ei slette så vi har sol fra den står opp til den går ned. Uavbrudt. Samt at det som skaper MEST trafikk utenfor på veien er bussen... Å den går ikke ofte
![]()
Visste det ville være kø men ikke så myeÆsj
Min kjære og gutta skal ned fra fjellet idag...de synes det var lurt i forhold til å dra i morgen![]()
Oi, hva skjedde??Jadabortsett fra at rommet vårt nesten tok fyr. Så nå lukter alle klærna røyk ! Inkludert dyner og puter, Så har en ålreit dag med klessvask foran meg
Så utrolig kjedeligVisste det ville være kø men ikke så mye
Tanta til gubben skulle være grei og fyre, også så hun ikke at det sto en dorull oppå ovnen, så den tok fyrOi, hva skjedde??
Håper du får bort lukta![]()
Det er dritkjedelig. Er kø hele veien hjem visstnokSå utrolig kjedelig
Da tipper jeg mine blir sent hjemme idag....
Uff.. kunne fort vært skummelt detTanta til gubben skulle være grei og fyre, også så hun ikke at det sto en dorull oppå ovnen, så den tok fyr
Kø er det kjipeste som finnesDet er dritkjedelig. Er kø hele veien hjem visstnok
Kø er det kjipeste som finneshvilken vei kjører dere?[/QUOT
E6 lillehammer
Uff da,.. Vi fant en bakvei heldigvis..Flott....samme vei som mannen...![]()
Skreiafjella?Uff da,.. Vi fant en bakvei heldigvis..