Skravletråd :)

Stemmer det ja:D ikke langt unna i det hele tatt!
Har bodd 1 år i Porsgrunn jeg;) gikk på folkehøyskole..

Det er ikke det :) det er ikke mange jeg har hørt om som reiser hit for å gå på folkehøyskole, men likte du deg der?

Bestemor lager jordbær, og stikkelsbær syltetøy hvert år. det er så deilig det!
Hvis du liker å lage syltetøy må du gjerne komme hit å plukke...
Hagen min består av:

2 ripsbusker
4-5 forskjellige epletrær
1 sukkerplommetre (små gule)
1 plommetre (lilla)
2 forskjellige pæretrær
bringebærbusker
og forhåpentligvis jordbær i år :P

Det er så mye her.. at jeg klarer ikke bruke alt selv!
Åhh, så deilig.

Vi har vel seks-sju busker rips. For mange. Og med villbringebær inni dem. Burde vært ryddet opp.

Jeg har lyst på et frukttre eller to, også har vi månedsjordbær, sånne små som kommer hele sommeren, og alltid noe tomater og agurk og sånne ting, skal ha sukkererter og litt sånn snacks.

Det er ikke det :) det er ikke mange jeg har hørt om som reiser hit for å gå på folkehøyskole, men likte du deg der?
Digget det:D gikk reiselivslinja og hadde et supert år!
Vi var 2 uker i Italia, 1 uke i Egypt, København, Gøteborg:D

Digget det:D gikk reiselivslinja og hadde et supert år!
Vi var 2 uker i Italia, 1 uke i Egypt, København, Gøteborg:D

Hørtes ut som et greit år ja :) det er ikke mer enn 2-3 år siden jeg oppdaget at vi hadde folkehøyskole her haha :P

Hihi...ja der har vi nok forklaringen:p
Hva fikk deg til å flytte til Porsgrunn da?

Fordi ei venninne skaffa meg leilighet her. Så flytta jeg tilbake til Skien så tok det vel 3 år før jeg flyttet tilbake til porsgrunn. Jeg trivdes egentlig ganske godt her men nå som alle vennene jeg hadde er borte kunne jeg godt bodd i skien, men nå er skole og jobb her i porsgrunn så da blir jeg boende tenker jeg.

Fordi ei venninne skaffa meg leilighet her. Så flytta jeg tilbake til Skien så tok det vel 3 år før jeg flyttet tilbake til porsgrunn. Jeg trivdes egentlig ganske godt her men nå som alle vennene jeg hadde er borte kunne jeg godt bodd i skien, men nå er skole og jobb her i porsgrunn så da blir jeg boende tenker jeg.
Er jo heldigvis ikke så langt til Skien da:)
Hvor går egentlig grensa mellom byene?:p har aldri skjønt det, synes de flyter inni hverandre:cool:

Er jo heldigvis ikke så langt til Skien da:)
Hvor går egentlig grensa mellom byene?:p har aldri skjønt det, synes de flyter inni hverandre:cool:

Haha ja de gjør det, men jeg er veldig glad for at de ikke er slått sammen. Det er nemlig lettere å få barnehageplass i porsgrunn enn skien, samt at kommunen operer litt forskjellig innen helse og omsorg med hvordan de driver med nedskjæringer. Og på vinteren så salter de i porsgrunn men ikke i skien for de mener salt ikke virker haha så det er mange teite små forskjeller mellom de.

Når man kjører ved hovenga og til Skien så er skillet i starten av borgestad alleen og på vessia så er jeg litt usikker for jeg husker aldri hvor skiltet står haha men det er ved tollnes en plass om du vet hvor det er.

Haha ja de gjør det, men jeg er veldig glad for at de ikke er slått sammen. Det er nemlig lettere å få barnehageplass i porsgrunn enn skien, samt at kommunen operer litt forskjellig innen helse og omsorg med hvordan de driver med nedskjæringer. Og på vinteren så salter de i porsgrunn men ikke i skien for de mener salt ikke virker haha så det er mange teite små forskjeller mellom de.

Når man kjører ved hovenga og til Skien så er skillet i starten av borgestad alleen og på vessia så er jeg litt usikker for jeg husker aldri hvor skiltet står haha men det er ved tollnes en plass om du vet hvor det er.
Aha....takk for oppklarende svar:D
Ante ikke at kommunene drev så forskjellig... Flott du bor et sted hvor salt virker da:p hehe!

Hva er dagens planer?

Hva er dagens planer?
Skal i bursdag om formen tillater der. Mest lyst til å være hjemme egentlig:p hehe
Ellers så strikker jeg litt og vasker klær.
Du da?

Aha....takk for oppklarende svar:D
Ante ikke at kommunene drev så forskjellig... Flott du bor et sted hvor salt virker da:p hehe!

Ja det er helt utrolig at saltet slutter å virke når man kjører forbi skien kommune skiltet haha :P

Men det beste for meg som har barn er vel det at det er mer barnevennlig i byn her da vi har park med lekeplass rett ved biblioteket. Den har vi brukt veldig mye opp gjennom årene samt at det er hyggelig å gå langs elva og ende opp på osebro hvor det er ganske fint :)

Skal i bursdag om formen tillater der. Mest lyst til å være hjemme egentlig:p hehe
Ellers så strikker jeg litt og vasker klær.
Du da?
Kjenner til den følelsen av og til :P
Skal kanskje på en liten fjelltur. Ellers venter vi spent på nyheter om svigerfar.
Vente på at gutta mine kommer hjem i kveld:D
Ikke sett dem siden onsdag..
Du da?:)
Da blir det godt å få dem hjem ;)

Ja det er helt utrolig at saltet slutter å virke når man kjører forbi skien kommune skiltet haha :P

Men det beste for meg som har barn er vel det at det er mer barnevennlig i byn her da vi har park med lekeplass rett ved biblioteket. Den har vi brukt veldig mye opp gjennom årene samt at det er hyggelig å gå langs elva og ende opp på osebro hvor det er ganske fint :)
Porsgrunn er en herlig by:D mye fint å se og gjøre.

Back
Topp