Nei, da kaster vi det over til naboenVil ikke ha mer snø her hellerBlir nok ikke mer nå.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, da kaster vi det over til naboenVil ikke ha mer snø her hellerBlir nok ikke mer nå.
friske jordbær med litt sukker på..InnaforMen en kombo jeg ikke har sett før
![]()
Så nydelig utfriske jordbær med litt sukker på..![]()
Bedre enn syltetøy![]()
Gjett om jeg gleder meg!!! skal plante ut noen i år. Sånne store deilige! gleder meg!!!Så nydelig ut
Tenk når de norske jordbæra kommer!!*drømme*
Har aldri tenkt på det som en mulighet, men det er jo helt klart bedre enn syltetøyfriske jordbær med litt sukker på..![]()
Bedre enn syltetøy![]()
Hadde med glede gjort det herNei, da kaster vi det over til naboen![]()
Sang i barnekor som liten![]()
Elsker jordbærGjett om jeg gleder meg!!! skal plante ut noen i år. Sånne store deilige! gleder meg!!!
absolutt! å mindre gris i matboksenHar aldri tenkt på det som en mulighet, men det er jo helt klart bedre enn syltetøy![]()
Her ogsåHadde med glede gjort det her![]()
Ååh...*vann i munn*absolutt! å mindre gris i matboksen![]()
Å som Ronja sier.. Når de norske bærene gjør sitt inntog så er det INGENTING som er bedre enn å sitte på trappa, verandaen, plattingen på campingen osv. i solen en sommer morgen. Men fersk loff/rundstykker med jordbær og sukker på.
Bestemor lager jordbær, og stikkelsbær syltetøy hvert år. det er så deilig det!Elsker jordbær
Har fremdeles igjen syltetøy i frysa som jeg laget i sommer![]()
Jeg elsker sommeren!Ååh...*vann i munn*![]()
Så utrolig heldig du erBestemor lager jordbær, og stikkelsbær syltetøy hvert år. det er så deilig det!
Hvis du liker å lage syltetøy må du gjerne komme hit å plukke...
Hagen min består av:
2 ripsbusker
4-5 forskjellige epletrær
1 sukkerplommetre (små gule)
1 plommetre (lilla)
2 forskjellige pæretrær
bringebærbusker
og forhåpentligvis jordbær i år
Det er så mye her.. at jeg klarer ikke bruke alt selv!
Jeg ogsåJeg elsker sommeren!
Bare å kommeSå utrolig heldig du erjeg kommer!!
Vi er ikke ferdige med hagen siden vi nettopp har bygd hus...men jeg skal ha masse frukttrær og jordbær![]()
Bare å kommeHer blir det sommerfest hele sommeren.
barnebasseng, voksenbasseng (hvis jeg får lappet det sammen), frukt og bær til alle som vil ha . Huset ligger midt ute på ei slette så vi har sol fra den står opp til den går ned. Uavbrudt. Samt at det som skaper MEST trafikk utenfor på veien er bussen... Å den går ikke ofte
![]()
Kan være fordi det var kirkekoretDet gjorde jeg oghaha
Men kan ikke huske vi sang den![]()
Nam! Må prøvesabsolutt! å mindre gris i matboksen![]()
Å som Ronja sier.. Når de norske bærene gjør sitt inntog så er det INGENTING som er bedre enn å sitte på trappa, verandaen, plattingen på campingen osv. i solen en sommer morgen. Men fersk loff/rundstykker med jordbær og sukker på.
Ja, vi får tro detHer også
Men vi får da tro det verste er over for denne siden av sommeren![]()