Så veldig deilig ut!!Bare typisk "røddagsfrokost". Kokt egg, eggsalat, godt kjøttpålegg, plenty med god drikke, godt brød, nystekte bagels osv og med finservice og finbestikket
Vis vedlegget 110925
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så veldig deilig ut!!Bare typisk "røddagsfrokost". Kokt egg, eggsalat, godt kjøttpålegg, plenty med god drikke, godt brød, nystekte bagels osv og med finservice og finbestikket
Vis vedlegget 110925
absolutt å anbefale!Nam! Må prøves
Ja, vi får tro det![]()
Min også! huset tilhørte tanten og onkelen til pappa.. Det var paradis på jord da jeg var liten.. De hadde 2 griser, 15 høner, katter og elghund. Frukt og bær i hauger. Onkel hadde drivhus med grønsaker som vi bare kunne forsyne oss av. Dørene stod alltid åpne for alle!Seriøst??? Høyres heiiiilt fantastisk ut! Min drøm!
Åhhhhh!!! Det er godt det!
Høres veldig idyllisk utBare å kommeHer blir det sommerfest hele sommeren.
barnebasseng, voksenbasseng (hvis jeg får lappet det sammen), frukt og bær til alle som vil ha . Huset ligger midt ute på ei slette så vi har sol fra den står opp til den går ned. Uavbrudt. Samt at det som skaper MEST trafikk utenfor på veien er bussen... Å den går ikke ofte
![]()
Det beste!Åhhhhh!!! Det er godt det!
Så koseligBare typisk "røddagsfrokost". Kokt egg, eggsalat, godt kjøttpålegg, plenty med god drikke, godt brød, nystekte bagels osv og med finservice og finbestikket
Vis vedlegget 110925
Dette er mitt paradis! Også bor vi på landet. Så det er så rolig her.Høres veldig idyllisk ut
Perfekt plass på sommeren!
Jeg bor jo i HelgeroaDette er mitt paradis! Også bor vi på landet. Så det er så rolig her.
Å farmoren og farfaren min har campingvogn i Helgeroa 10 meter fra stranda.
Pappa og stemor har sommer hytte mellom Stavern og Helgeroa. Så ja.. Vi er heldige.
Jeg bor jo i Helgeroaeller Nevlunghavn da...men det er jo det samme
Har de vogn på Omlid??
ja stemmer detJeg bor jo i Helgeroaeller Nevlunghavn da...men det er jo det samme
Har de vogn på Omlid??
Bare typisk "røddagsfrokost". Kokt egg, eggsalat, godt kjøttpålegg, plenty med god drikke, godt brød, nystekte bagels osv og med finservice og finbestikket
Vis vedlegget 110925
Kan være fordi det var kirkekoret![]()
Nei, sikkert ikkeDet er mye mulig. Jeg gikk i skolekoret. Vi sang jo i kirken innimellom, men var vel ikke like mye fokus på slike sanger vil jeg tro
Nei, sikkert ikkeVi sang i kirken til stort sett alle høytider
![]()
Haha. Ja, det er jo også en mulighetDet gjorde forsåvidt vi og men..hehe
Kan godt hende at jeg bare ikke husker at vi sang den![]()
Ja, jeg fant teksten, men husker virkelig ikke noe om dagning blid, og jeg trodde jeg kunne den.Påskemorgen slukker sorgen,
slukker sorgen til evig tid,
den har oss givet lyset og livet,
lyset og livet i dagning blid.
Påskemorgen slukker sorgen,
slukker sorgen til evig tid.
Ikke spør hva det betyrHaha
Ja, elsker denne plassenIkke rart du er fornøyd med plassen du bor da nei. Det er så fint der!
Er så fint nedpå derja stemmer detDe har hat vogn der i 25 år nå. Siden jeg var 6 år. Er der hele sommeren. Har vogn helt nede ved hovedstranda der de pleier å ha sommershowene sine.
Ja, elsker denne plassen
Har du vært her?