Skravletråd :)

Seriøst??? Høyres heiiiilt fantastisk ut! Min drøm!
Min også! huset tilhørte tanten og onkelen til pappa.. Det var paradis på jord da jeg var liten.. De hadde 2 griser, 15 høner, katter og elghund. Frukt og bær i hauger. Onkel hadde drivhus med grønsaker som vi bare kunne forsyne oss av. Dørene stod alltid åpne for alle!
Barna kunne bare herje rundt, leke og kose seg.

Da vi flyttet hit fortalte jeg samboeren om hvordan det var her da jeg var liten. Tror han har kjent det på energien i huset her.
I fjor sommer var det alltid folk her. :D Alle koste seg og var avslappet. Plassen heter Lykkebo.. Å det er en grunn til det.

• Liker
Reactions: EJ
Bare å komme :D Her blir det sommerfest hele sommeren. :P barnebasseng, voksenbasseng (hvis jeg får lappet det sammen), frukt og bær til alle som vil ha . Huset ligger midt ute på ei slette så vi har sol fra den står opp til den går ned. Uavbrudt. Samt at det som skaper MEST trafikk utenfor på veien er bussen... Å den går ikke ofte :D
Høres veldig idyllisk ut:D
Perfekt plass på sommeren!

Høres veldig idyllisk ut:D
Perfekt plass på sommeren!
Dette er mitt paradis! Også bor vi på landet. Så det er så rolig her.
Å farmoren og farfaren min har campingvogn i Helgeroa 10 meter fra stranda.
Pappa og stemor har sommer hytte mellom Stavern og Helgeroa. Så ja.. Vi er heldige.

Dette er mitt paradis! Også bor vi på landet. Så det er så rolig her.
Å farmoren og farfaren min har campingvogn i Helgeroa 10 meter fra stranda.
Pappa og stemor har sommer hytte mellom Stavern og Helgeroa. Så ja.. Vi er heldige.
Jeg bor jo i Helgeroa:D:D eller Nevlunghavn da...men det er jo det samme:p
Har de vogn på Omlid??

Jeg bor jo i Helgeroa:D:D eller Nevlunghavn da...men det er jo det samme:p
Har de vogn på Omlid??
ja stemmer det :D De har hat vogn der i 25 år nå. Siden jeg var 6 år. Er der hele sommeren. Har vogn helt nede ved hovedstranda der de pleier å ha sommershowene sine.

Kan være fordi det var kirkekoret :)

Det er mye mulig. Jeg gikk i skolekoret. Vi sang jo i kirken innimellom, men var vel ikke like mye fokus på slike sanger vil jeg tro

Nei, sikkert ikke ;) Vi sang i kirken til stort sett alle høytider :)

Det gjorde forsåvidt vi og men..hehe
Kan godt hende at jeg bare ikke husker at vi sang den:p

Påskemorgen slukker sorgen,
slukker sorgen til evig tid,
den har oss givet lyset og livet,
lyset og livet i dagning blid.
Påskemorgen slukker sorgen,
slukker sorgen til evig tid.

Ikke spør hva det betyr ;) Haha
Ja, jeg fant teksten, men husker virkelig ikke noe om dagning blid, og jeg trodde jeg kunne den.

ja stemmer det :D De har hat vogn der i 25 år nå. Siden jeg var 6 år. Er der hele sommeren. Har vogn helt nede ved hovedstranda der de pleier å ha sommershowene sine.
Er så fint nedpå der:D
Du får si ifra om du skal besøke dem der til sommeren!

Back
Topp