Skravletråd :)

Har aldri tenkt på det som en mulighet, men det er jo helt klart bedre enn syltetøy :D
absolutt! å mindre gris i matboksen :P
Å som Ronja sier.. Når de norske bærene gjør sitt inntog så er det INGENTING som er bedre enn å sitte på trappa, verandaen, plattingen på campingen osv. i solen en sommer morgen. Men fersk loff/rundstykker med jordbær og sukker på.

Å som Ronja sier.. Når de norske bærene gjør sitt inntog så er det INGENTING som er bedre enn å sitte på trappa, verandaen, plattingen på campingen osv. i solen en sommer morgen. Men fersk loff/rundstykker med jordbær og sukker på.
Ååh...*vann i munn*:D

Elsker jordbær:D
Har fremdeles igjen syltetøy i frysa som jeg laget i sommer:D
Bestemor lager jordbær, og stikkelsbær syltetøy hvert år. det er så deilig det!
Hvis du liker å lage syltetøy må du gjerne komme hit å plukke...
Hagen min består av:

2 ripsbusker
4-5 forskjellige epletrær
1 sukkerplommetre (små gule)
1 plommetre (lilla)
2 forskjellige pæretrær
bringebærbusker
og forhåpentligvis jordbær i år :P

Det er så mye her.. at jeg klarer ikke bruke alt selv!

Bestemor lager jordbær, og stikkelsbær syltetøy hvert år. det er så deilig det!
Hvis du liker å lage syltetøy må du gjerne komme hit å plukke...
Hagen min består av:

2 ripsbusker
4-5 forskjellige epletrær
1 sukkerplommetre (små gule)
1 plommetre (lilla)
2 forskjellige pæretrær
bringebærbusker
og forhåpentligvis jordbær i år :P

Det er så mye her.. at jeg klarer ikke bruke alt selv!
Så utrolig heldig du er:D jeg kommer!!:p
Vi er ikke ferdige med hagen siden vi nettopp har bygd hus...men jeg skal ha masse frukttrær og jordbær:D

Så utrolig heldig du er:D jeg kommer!!:p
Vi er ikke ferdige med hagen siden vi nettopp har bygd hus...men jeg skal ha masse frukttrær og jordbær:D
Bare å komme :D Her blir det sommerfest hele sommeren. :P barnebasseng, voksenbasseng (hvis jeg får lappet det sammen), frukt og bær til alle som vil ha . Huset ligger midt ute på ei slette så vi har sol fra den står opp til den går ned. Uavbrudt. Samt at det som skaper MEST trafikk utenfor på veien er bussen... Å den går ikke ofte :D

Bare å komme :D Her blir det sommerfest hele sommeren. :P barnebasseng, voksenbasseng (hvis jeg får lappet det sammen), frukt og bær til alle som vil ha . Huset ligger midt ute på ei slette så vi har sol fra den står opp til den går ned. Uavbrudt. Samt at det som skaper MEST trafikk utenfor på veien er bussen... Å den går ikke ofte :D

Seriøst??? Høyres heiiiilt fantastisk ut! Min drøm!

Nam! Må prøves ;)
Her også:p
Men vi får da tro det verste er over for denne siden av sommeren;)
Ja, vi får tro det :)

Back
Topp