Bra det er fri i morgen, da..Ja, det blir sent
Spesielt for han på 2,5 år som pleier å være i seng kl 19![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bra det er fri i morgen, da..Ja, det blir sent
Ja, ellers hadde de ikke kunnet kjøre så sentBra det er fri i morgen, da..
Huff ja. Kanskje han sovner i bilen. Da blir det kanskje ikke bare bare å få lagt han når de kommer hjem heller.Ja, det blir sent
Nei, da kan det bli sent før han sovner igjen gittHuff ja. Kanskje han sovner i bilen. Da blir det kanskje ikke bare bare å få lagt han når de kommer hjem heller.
Her ser jeg på NattpatruljenHer sitter jeg og leter etter noe brukanes å se på tv.. Noen som har tips?
Vi ser på Legenden om VaktugleneHer sitter jeg og leter etter noe brukanes å se på tv.. Noen som har tips?
Ja, det kan bli spennende. Godt det er en dag igjen av ferien så man kommer seg inn i rytmen igjenNei, da kan det bli sent før han sovner igjen gitt
Blir spennende å se![]()
Heldigvis for detJa, det kan bli spennende. Godt det er en dag igjen av ferien så man kommer seg inn i rytmen igjen![]()
Nei men det er mange som sier at det funkaMon tro om det er bevist?Haha.
Har historien om kristendommen på i bakgrunnen. Viasat history.Her sitter jeg og leter etter noe brukanes å se på tv.. Noen som har tips?
Har sikkert det for noenNei men det er mange som sier at det funka![]()
God bedring til deg![]()
TakkHuffda, det er jo ikke noe allright! Er du mye plaget med migrene? Sikkert deilig å sove litt.
Har valgt "tyven tyven"Oioi! Går fremover, daSiste verset er vel alltid sånn "lykke til på ferden"-vers
hvilken melodi har du valgt?
Sofa, sofa og atter sofa. Kom akkurat hjem og er utslitt både fysisk og psykisk!Skjer det noe her i kveld da? Her blir det sofakos resten av kvelden![]()
Nyheter?
Deilig med fjelltur da![]()
Han fikk komme hjem i dag på permisjon. Tirsdag må han tilbake på sykehuset for mer testing. Svoger, svigerinne og barna dro hjem tidlig mens jeg og mannen ble igjen for å vaske hele huset til svigermor og svigerfar kom hjem. Så vi kom nettopp hjem selv. Sliten!!Får håpe det er gode nyheter![]()
Konfirmasjonssang til lillesøsterHva skriver du sang til?![]()
Greit å få testet littHan fikk komme hjem i dag på permisjon. Tirsdag må han tilbake på sykehuset for mer testing. Svoger, svigerinne og barna dro hjem tidlig mens jeg og mannen ble igjen for å vaske hele huset til svigermor og svigerfar kom hjem. Så vi kom nettopp hjem selv. Sliten!!
Konfirmasjonssang til lillesøster![]()
ArtigHar valgt "tyven tyven"![]()
AbsoluttGreit å få testet littEr bra at det blir tatt på alvor når det er noe.