Hvor tidlig har du tatt?
Uke 6 alle tre gangene.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor tidlig har du tatt?
Hva har du fått sett i uke 6?Uke 6 alle tre gangene.
Hva har du fått sett i uke 6?![]()
Kan man se hvor mange der er også så tidlig?Hjerteslag to av gangene og bare at der er noe der den ene gangen (ente i MA). Man skal kunne de hjerteslag i uke 6. Man ser kun en bamsemums.
5+1. Tror ikke jeg merker noenting??? Kanskje puppene er bittelitt større og fastere, men ikke veldig ømme.. Bare hvis jeg klemmer på dem.. Noe små murringer i blant... Utover det, føler jeg meg ikke gravid her nede i palmeland... Noen fler???
De måler størrelsen på det de ser og utifra hva de ser og størrelse har de programmer og utregninger som viser svangerskapslengde ift det.Kan man se hvor mange der er også så tidlig?![]()
Kan man se hvor mange der er også så tidlig?![]()
Vi har ei på 3 år og![]()
Vår minste er en attpåklatt, så de tre eldste er nå i skolealder. Så sånn sett er jo flertallet av barna ganske selvstendige.
Det er jo tøft når man har flere små, og man må kunne gi de det de trenger. Det kjennes vanskelig å skulle klare det når man er sliten og hormonene herjer.
Det blir sikkert tøft for dere uansett hvilket valg dere tar, det eneste jeg kan garantere deg er at uansett avgjørelse vil du se at du har krefter til å klare det![]()
Jeg har gått ned nesten 10 kg.. fosteret tar det der trenger uansett fikk jeg beskjed om. Jeg sliter med tarmene å kan derfor bare spise 1 gang om dagen. Legen og jordmor har sagt det går bra nå så tidlig (Er 7+4)Har andre her gått NED i vekt siden de fikk positiv? [emoji33] jeg sluttet med godteri og energidrikker så snart det positive merket kom, og siden da har jeg gått ned 0.5kg... er dette uheldig for fosteret? Jeg må nok uansett oppjustere litt kaloriene.
Jeg er dessverre overvektig fra før, men har selvfølgelig lest at tiden for dietter og slanking ikke er mens en er gravid, så jeg går jo ikke på noen diett i alle fall. Men jeg spiser sunt.
Jeg har også lest at det ikke er unormalt å gå ned litt i vekt grunnet kvalme, så kan jo ikke se for meg at sunnere matvaner er usunt for fosteret?
Noen meninger?
Må igjen presisere at jeg IKKE slanker meg eller dietterer i svangerskapet, det ville bare vært feil, i mine øyne!
Jeg kjenner meg igjen! Det er så slitsomt [emoji23] Det er da man angrer på at man ikke gjorde det FØR man ble trøtt [emoji28]Såvidt her. Vil legge meg, men må re opp senga. Og med rent sengetøy så burde jeg dusje også. Så da ligger jeg her på sofaen og tenker på alt jeg burde gjøre [emoji23]
Har andre her gått NED i vekt siden de fikk positiv? [emoji33] jeg sluttet med godteri og energidrikker så snart det positive merket kom, og siden da har jeg gått ned 0.5kg... er dette uheldig for fosteret? Jeg må nok uansett oppjustere litt kaloriene.
Jeg er dessverre overvektig fra før, men har selvfølgelig lest at tiden for dietter og slanking ikke er mens en er gravid, så jeg går jo ikke på noen diett i alle fall. Men jeg spiser sunt.
Jeg har også lest at det ikke er unormalt å gå ned litt i vekt grunnet kvalme, så kan jo ikke se for meg at sunnere matvaner er usunt for fosteret?
Noen meninger?
Må igjen presisere at jeg IKKE slanker meg eller dietterer i svangerskapet, det ville bare vært feil, i mine øyne!
5+1. Tror ikke jeg merker noenting??? Kanskje puppene er bittelitt større og fastere, men ikke veldig ømme.. Bare hvis jeg klemmer på dem.. Noe små murringer i blant... Utover det, føler jeg meg ikke gravid her nede i palmeland... Noen fler???
Ingen gode tips. Du må bare se det an.Nå ble jeg rimelig stressa og lei, har brunrød utflod og tenker selvfølgelig det verste... er egentlig 4+1 på vei, tips?
Nå ble jeg rimelig stressa og lei, har brunrød utflod og tenker selvfølgelig det verste... er egentlig 4+1 på vei, tips?
Nå ble jeg rimelig stressa og lei, har brunrød utflod og tenker selvfølgelig det verste... er egentlig 4+1 på vei, tips?