Skravletråd uke 28

Her har jeg og minstemann vært hjemme og hatt besøk av en venninne og hennes barn idag [emoji846]
Har også fått snakket med legen og får ta en 3. Hcg-prøve på fredag. Jippi [emoji3]
Så heldig du er a.. fikk bare en jeg, hva er vitsen med det liksom? Sier jo ingenting om stigning det!

Håper alle har en god helg

Stille og rolig helg her. Mannen holder på ute og inne, han prøver desperat å få tiden frem til neste TUL til å gå fort. Ute er det godt og varmt, men jeg ligger inne - under dyna. Helt OK det også [emoji4]

Jeg har det fint, fortsatt på ferie og 4+1 i dag. Veldig godt med hver dag som går nå i starten med høyest risiko, og da er det godt å være på ferie frem til 4+5!

Ikke så mye symptomer her, men puppene er litt større, og jeg kjenner det litt i magen. Og veldig tydelig pluss i dag med CB (jada, tester fortsatt hver dag...).

Jeg har det fint, fortsatt på ferie og 4+1 i dag. Veldig godt med hver dag som går nå i starten med høyest risiko, og da er det godt å være på ferie frem til 4+5!

Ikke så mye symptomer her, men puppene er litt større, og jeg kjenner det litt i magen. Og veldig tydelig pluss i dag med CB (jada, tester fortsatt hver dag...).

Så bra [emoji4] jeg føler puppene mine og er større, men ingen spesielle symptomer [emoji4] selvom jeg vet at det er normalt skulle jegønske jeg kjente mer til symptomer [emoji12]

Jeg er 4+0 så er en dag etter deg [emoji12]

Har hatt et par gode dager uten kvalme nå, så har hatt med unga på langtur på sykkel både i går og i dag. Veldig godt å røre litt på seg igjen, men nå kom kvalmen tilbake for fullt, så er redd det blir sofaen store deler av ettermiddagen

Har hatt et par gode dager uten kvalme nå, så har hatt med unga på langtur på sykkel både i går og i dag. Veldig godt å røre litt på seg igjen, men nå kom kvalmen tilbake for fullt, så er redd det blir sofaen store deler av ettermiddagen

Huff, ikke greit med den kvalmen :( Har heldigvis sluppet unna den så langt.

Etter mitt innlegg her nå, så mangler vi bare ETT innlegg før vi har 5000 :D :D :D

Herregud, jeg er så trøtt. Ligget i senga størstedelen av dagen. Og merker at humøret ikke er på topp. Men jeg håper at det er et godt tegn, at det er så mye positivt som skjer i kroppen at det tar all energi. Er fjerde gang jeg er gravid, men har aldri kommet så langt som dette før.
Flere som er trøtte i dag?

Back
Topp