Skravletråd uke 28

Moxie

Gift med forumet
Marsboerne 20 18
Jeg fant ikke noen skravletråd, så lager en :)

Ligger ved poolen og bruner meg i 30 grader og har det så bra med et lite minifrø i magen (3+5). Her er det en 2 mnd gammel baby og en dame med termin om tre mnd, så kjenner meg "inspirert" :p

Hva driver dere med i dag?
 
Herlig, hvor er i verden er du? Varmen er jeg Misunderlig på [emoji847]

Jeg venter på å gå på nattevakt [emoji4]
 
Vart grådig misunnelig! Sitter inne i pissregn og 12,4 grader ute!! Skal gå fjelltur med ungene så fort de lettner litt ute [emoji3]
 
Sol og 30 grader hørtes deilig ut :) selv så sitter vi hos svigermor og venter på at tordenværet skal starte :D
 
Her har jeg og minstemann vært hjemme og hatt besøk av en venninne og hennes barn idag [emoji846]
Har også fått snakket med legen og får ta en 3. Hcg-prøve på fredag. Jippi [emoji3]
 
Så deilig med sol og varme! Jeg skal til syden neste uke, og gleder meg veldig! :) Akkurat nå har jeg laget middag til meg og samboer, også blir det trening om en times tid ;)
 
Deilig med sol og varme[emoji295]️ Vi er på hytten med regn og litt sol innimellom! Misunner folk som er/skal til sydenland.. hadde vært så deilig.. men det får bli om noen år :)
 
Vi er i Frankrike - sååå deilig! Bare kjedelig at jeg ikke kan drikke vin og spise chevre og spekeskinker, og at jeg gjorde det noen dager før jeg visste at jeg var gravid :smiley-angelic006 En uke igjen i paradis!

Tenkte jeg skulle ringe legekontoret hjemme i neste uke og be om en time for å diskutere oppfølging fremover. Litt tidlig før jeg har rundet fire uker kanskje...
 
Traff nettopp sofaen etter en lang dag med mye aktivitet :) jeg går på siste nattevakten om ett par timer og ser frem til ferie :)
 
Traff nettopp sofaen etter en lang dag med mye aktivitet :) jeg går på siste nattevakten om ett par timer og ser frem til ferie :)

Deilig med ferie! Jeg er i perm/ferie frem til august med bhg- oppstart og jobbstart.. blir ikke lange tiden i jobb før ny perm[emoji85]
 
Gøy tråd! :D Her er det seinvakt, så får ikke nyte det fantastiske sommerværet vi har hatt i dag. Hjemme har det gått i garderobebygging i hele dag :)
 
Dagen er brukt på sykehuset med bonusdatra for røntgen og skifte av gips på den brukne armen hennes.
Nå tar vi et par dager ved sjøen før vi setter nesa mot varmere strøk vi også [emoji4]
 
Kom hjem fra USA-ferie i dag morges, så sitter her og prøver å holde meg våken. Fikk sove ca 4 dårlige timer på nattflyvningen, og er virkelig heeelt stuptrøtt. På den positive siden vil vi kanskje ikke bli alt for jetlagged om vi sovner i 21-tiden og klarer å sove natten gjennom:rolleyes:
 
Wow :) så gøy! Da har du jammen å henge fingrene i :) blir spennende å se om det kommer dobbelt opp enda en gang da :)

Haha! Det hadde vært helt sykt om det kom to igjen[emoji23][emoji23][emoji23] De tre vi har nå ble laget på pergotime og denne gangen kom det plutselig en overraskelse til oss som er helt selvlaget[emoji16][emoji173]️ veldig uventet, men veldig velkommen.. men håper på bare en da[emoji85][emoji85] (om det er lov å si[emoji23])
 
Haha! Det hadde vært helt sykt om det kom to igjen[emoji23][emoji23][emoji23] De tre vi har nå ble laget på pergotime og denne gangen kom det plutselig en overraskelse til oss som er helt selvlaget[emoji16][emoji173]️ veldig uventet, men veldig velkommen.. men håper på bare en da[emoji85][emoji85] (om det er lov å si[emoji23])
Hadde blitt bra med liv det :) [emoji23] såpass? Jøss, det er jammen ikke værst :) [emoji813] blir spennende å følge med deg :) det er helt lov å si :) håper på bare en selv, da det er fjerde mann her også :)
 
Hadde blitt bra med liv det :) [emoji23] såpass? Jøss, det er jammen ikke værst :) [emoji813] blir spennende å følge med deg :) det er helt lov å si :) håper på bare en selv, da det er fjerde mann her også :)

Bra vi er flere[emoji23][emoji85] Så det faktisk var en del som venter sin nr 4 :) utrolig koselig! Gledes til å følge deg!
 
Jobb jobb jobb, rydding og vasking i heimen. Har vært så sykt dårlige så henger litt etter med husarbeid. Straks skal jeg i sengs :D
Sommer og Sol høres ikke feil ut.
 
Back
Topp