Hver sine lyster vet duHaha jaja jeg mangler vel bare disse kvinnelige genene jeg trur jeg![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hver sine lyster vet duHaha jaja jeg mangler vel bare disse kvinnelige genene jeg trur jeg![]()
Greit med en pause måned innimellom også da.
Ja med så lite liv som det var i mai har vel folk blitt klare for en ny runde nå![]()
Men det kunne man jo ha hatt en annen mnd enn når jeg var sykemeldt syntes jeg haha![]()
Ja, det får vi håpe på![]()
Huff ja...blir jo trist av såntDet kan jeg være enig i, siste uka har jeg omtrent ikke orka titta innom terminforumet fordi jeg vet det er nesten null skravlings der om dagen![]()
Hihi...takk for det, søtaGjør det ikke så galt som lur du heller
Hver sine lyster vet du![]()
Rolig mai ja, ingen tvil om det, så nå er vel folket klare. Det er ikke så mange som skal på ferie i juni, så det blir nok liv, ja
Hehe...samme her med eldstemannJa er jo litt tid igjen føre skoleferien, ikke det at det er lenge daog nå gikk det opp for meg at om 3 uker kommer alle frøkna sine rutiner til å skli ut for da skal hun ha 2 mnd med sommerferie
![]()
JaHuff ja...blir jo trist av sånt
Godt det snur denne måneden![]()
Hehe, det kan man si.
Yeeii, sånn skal det låteDenne gangen skal jeg faktisk prøve å nå kravet ! Aldri prøvd før, men fått mersmak nå når jeg er så langt oppe på lista som jeg aldri har vært førMasse lykke til damer
![]()
Ja er jo litt tid igjen føre skoleferien, ikke det at det er lenge daog nå gikk det opp for meg at om 3 uker kommer alle frøkna sine rutiner til å skli ut for da skal hun ha 2 mnd med sommerferie
![]()
Hva liker du da??Ja det er santog jeg har aldri hatt sko, vesker, klær, sminke, hår og omtrent alle dameting som interesser hehe
Det hadde vært moroJafår se om jeg ikke klarer å fyre i gang februardamene igjen hehe
![]()
Men men sykemeldt frem til perm jeg så får vel skravle videre i juni da![]()
Denne gangen skal jeg faktisk prøve å nå kravet ! Aldri prøvd før, men fått mersmak nå når jeg er så langt oppe på lista som jeg aldri har vært førMasse lykke til damer
![]()
Skal gi det et forsøk, vi er jo gode bare vi gidderDet hadde vært moro![]()