Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kunne tenkt meg klær til guttungen, så vurderer å prøve på den. Vant jo storksak på topp 10 i desember, så trenger egentlig ikke en til (men kjekt å haHvem andre har mål om 2500/10 egentlig?
Skoleferie ja
Guttungen skal på sfo fra morgenen som vanlig ut juni da, så helt sommer får han ikke gå inn i før 3. juli på kvelden, den fredagen starter jeg ferien min. Og mannen (sånn delvis, han skal trolig jobbe noe i ferien også)
Hva liker du da??biler, båter og fisking??
Kunne tenkt meg klær til guttungen, så vurderer å prøve på den. Vant jo storksak på topp 10 i desember, så trenger egentlig ikke en til (men kjekt å ha).
Men det er jo ikke lenge igjen til det heller danå kan jeg gjøre det slik i år fordi jeg nå er sykemeldt og så går ut i permisjon siden jeg har termin i juli. Ulempen sånn sett er jo at om det skulle bli fødsel på et ugunstig tidspunkt så er det kun mamma som er hjemmeværende som kan være barnevakt da
men frøkna er lei og vil ikke på sfo og har 3 uker feriefarting med meg, og skal ha 2 uker med faren og så snakket farmoren om å ta henne med seg en uke. Så da er det ikke mye tid igjen egentlig
![]()
Neste år får min sånn 2 mnd ferie, og da får sikkert begge det, selv om hun går i bhg, for er ha hjemme vil vel hun også.
Da er jo jeg hjemme med en liten på 5-7 mnd på sommeren.
Tenker at jeg ikke skal, men man vet jo aldriHvem andre har mål om 2500/10 egentlig?
Var mange fine premier, så har ikke helt bestemt meg for hva jeg helst vil ha. Topp 10 er mest for konkurranseinnstinktet sin del kjenner jegJeg luuuuurer på det, siden den veska var så lekker, men vet ikke helt
Ikke sant, da er det jo litt lettereman må jo være hjemme for å kunne ha så små hjemme.
Det er dere jagguSkal gi det et forsøk, vi er jo gode bare vi gidder![]()
haha
![]()
Selvfølgelig jegHvem andre har mål om 2500/10 egentlig?
Hvem andre har mål om 2500/10 egentlig?
Haha, det kommer ikke som noen stor overraskelseSelvfølgelig jeghaha!
Håndarbeid og baking er jo jenteting daHaha jeg liker å fiske, så liker jeg å være på hytta. Prøver meg litt på håndarbeid og baking. Men har ikke de helt store interessene egentlig![]()
Neste sommer satser jeg på masse fint vær, blide unger som leker i hagen (få ordnet hagen med sandkasser på samme siden av huset som trampolina og huskestativet, så har jeg alle tre på et sted) pjusking i kjøkkenhagen jeg håper å få i stand denne sommeren, og mye kos.
For i regnvær ser jeg for meg at å være alene hjemme med tre stykker på nesten 8, litt over 5 og altså rundt et halvt år fort kan bli...... leeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeenge.
Hehe..Denne gangen skal jeg faktisk prøve å nå kravet ! Aldri prøvd før, men fått mersmak nå når jeg er så langt oppe på lista som jeg aldri har vært førMasse lykke til damer
![]()