Skravletråd NY!!!

Musemor med tre søte små

Ko-ko sa gjøken
VIP
Marsmellows-15
Aprilbarna`15
Etter oppfordring fra Tamara lager jeg en ny skravletråd :)
 
Ok, blir med.
 
Har savnet skravling i mai, bare ikke orket

På januar er jo skravletråden....ofte så langt nede at jeg må lete
 
Håper alle søte jenter får en strålende søndagkveld:D
 
Har det :)
Er god og mett etter pizza og ungene er snille
Ligger i senga jeg. Skulle ta meg en dubb etter en dusj.

Men så ringte telefonen, og jeg sovna ikke skikkelig igjen, og ble liggende her.

Og nå er jeg sulten.

Vi får kalle hjem eldste, som altså ble ringt etter an en kompis da jeg skulle sove, og lage til grillpølser slik mannen har lovet dem. Men kanskje vente litt, så kan det kalles kveldsmat og så legge dem
 
Ligger i senga jeg. Skulle ta meg en dubb etter en dusj.

Men så ringte telefonen, og jeg sovna ikke skikkelig igjen, og ble liggende her.

Og nå er jeg sulten.

Vi får kalle hjem eldste, som altså ble ringt etter an en kompis da jeg skulle sove, og lage til grillpølser slik mannen har lovet dem. Men kanskje vente litt, så kan det kalles kveldsmat og så legge dem
Ligge litt til, og kalle det kveldsmat syns jeg høres ut som en god ide.
 
Hei og hå!
Her er søndagen tipptopp iallefall.
Guttungen er på sykkeltur med pappan sin. Kommer med sykkelhjelmen sin og sier "ykle" og peker ut:D
Jeg fikk lagt litt klær på plass så lenge, var jo omtrent tomt for håndkler på badet:eek:

Ellers ser jeg på vesker på zalando nå, skulle få velge meg en i gave fra mannen. Dog ikke lett, mange fine!:rolleyes::p
 
Hei og hå!
Her er søndagen tipptopp iallefall.
Guttungen er på sykkeltur med pappan sin. Kommer med sykkelhjelmen sin og sier "ykle" og peker ut:D
Jeg fikk lagt litt klær på plass så lenge, var jo omtrent tomt for håndkler på badet:eek:

Ellers ser jeg på vesker på zalando nå, skulle få velge meg en i gave fra mannen. Dog ikke lett, mange fine!:rolleyes::p
Så flink han er med hjelmen :)

Zalando kan være veldig farlig for lommeboken har jeg funnet ut :p
 
Ser på Blinging up baby på Fem for første gang. Blir lettere sjokkskadd..
 
Hei og hå!
Her er søndagen tipptopp iallefall.
Guttungen er på sykkeltur med pappan sin. Kommer med sykkelhjelmen sin og sier "ykle" og peker ut:D
Jeg fikk lagt litt klær på plass så lenge, var jo omtrent tomt for håndkler på badet:eek:

Ellers ser jeg på vesker på zalando nå, skulle få velge meg en i gave fra mannen. Dog ikke lett, mange fine!:rolleyes::p

Hørtes ikke dumt ut med en sykkeltur da :) jeg kjenner jeg trenger mere energi jeg da :p

Vi har hvert på vitenskapsenteret i dag og ligger nå på sofaen etter å ha spist kinamat :p jeg er jo helt skutt så ser bare frem til vi kan legge oss jeg nå :p
 
Så flink han er med hjelmen :)

Zalando kan være veldig farlig for lommeboken har jeg funnet ut :p

Jada, han er så skjønn der han kommer gående med den. Tror han er kry over den, er nettop fått ny. Vokst ut av den han hadde. Så nå har han en knallblå med gakkgakk på:D

Veldig farlig!! Funnet en rosa veske jeg liker, men spørsmålet er hvor lenge vil jeg syns den er kul liksom...sommerlig da...hmm...mer nøytral farge er gjerne lurt, vaffal med tanke på prisen...hmm...
 
Back
Topp