Skravletråd NY!!!

Hvem andre har mål om 2500/10 egentlig?

Kunne tenkt meg klær til guttungen, så vurderer å prøve på den. Vant jo storksak på topp 10 i desember, så trenger egentlig ikke en til (men kjekt å ha :p ).

Skoleferie ja

Guttungen skal på sfo fra morgenen som vanlig ut juni da, så helt sommer får han ikke gå inn i før 3. juli på kvelden, den fredagen starter jeg ferien min. Og mannen (sånn delvis, han skal trolig jobbe noe i ferien også :( )

Men det er jo ikke lenge igjen til det heller da :) nå kan jeg gjøre det slik i år fordi jeg nå er sykemeldt og så går ut i permisjon siden jeg har termin i juli. Ulempen sånn sett er jo at om det skulle bli fødsel på et ugunstig tidspunkt så er det kun mamma som er hjemmeværende som kan være barnevakt da :P men frøkna er lei og vil ikke på sfo og har 3 uker feriefarting med meg, og skal ha 2 uker med faren og så snakket farmoren om å ta henne med seg en uke. Så da er det ikke mye tid igjen egentlig :P

Kunne tenkt meg klær til guttungen, så vurderer å prøve på den. Vant jo storksak på topp 10 i desember, så trenger egentlig ikke en til (men kjekt å ha :p ).

Jeg luuuuurer på det, siden den veska var så lekker, men vet ikke helt

Men det er jo ikke lenge igjen til det heller da :) nå kan jeg gjøre det slik i år fordi jeg nå er sykemeldt og så går ut i permisjon siden jeg har termin i juli. Ulempen sånn sett er jo at om det skulle bli fødsel på et ugunstig tidspunkt så er det kun mamma som er hjemmeværende som kan være barnevakt da :p men frøkna er lei og vil ikke på sfo og har 3 uker feriefarting med meg, og skal ha 2 uker med faren og så snakket farmoren om å ta henne med seg en uke. Så da er det ikke mye tid igjen egentlig :p

Neste år får min sånn 2 mnd ferie, og da får sikkert begge det, selv om hun går i bhg, for er ha hjemme vil vel hun også.

Da er jo jeg hjemme med en liten på 5-7 mnd på sommeren.

Neste år får min sånn 2 mnd ferie, og da får sikkert begge det, selv om hun går i bhg, for er ha hjemme vil vel hun også.

Da er jo jeg hjemme med en liten på 5-7 mnd på sommeren.

Ikke sant, da er det jo litt lettere :) man må jo være hjemme for å kunne ha så små hjemme.

Tenker at jeg ikke skal, men man vet jo aldri :p
Får se hvor mye jeg får skravlet nå i starten av mnd.

Jeg luuuuurer på det, siden den veska var så lekker, men vet ikke helt
Var mange fine premier, så har ikke helt bestemt meg for hva jeg helst vil ha. Topp 10 er mest for konkurranseinnstinktet sin del kjenner jeg :p

Ikke sant, da er det jo litt lettere :) man må jo være hjemme for å kunne ha så små hjemme.

Neste sommer satser jeg på masse fint vær, blide unger som leker i hagen (få ordnet hagen med sandkasser på samme siden av huset som trampolina og huskestativet, så har jeg alle tre på et sted) pjusking i kjøkkenhagen jeg håper å få i stand denne sommeren, og mye kos.

For i regnvær ser jeg for meg at å være alene hjemme med tre stykker på nesten 8, litt over 5 og altså rundt et halvt år fort kan bli...... leeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeenge.

Neste sommer satser jeg på masse fint vær, blide unger som leker i hagen (få ordnet hagen med sandkasser på samme siden av huset som trampolina og huskestativet, så har jeg alle tre på et sted) pjusking i kjøkkenhagen jeg håper å få i stand denne sommeren, og mye kos.

For i regnvær ser jeg for meg at å være alene hjemme med tre stykker på nesten 8, litt over 5 og altså rundt et halvt år fort kan bli...... leeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeenge.

Ja det hørtes veldig idyllisk ut med blide unger som leker og koser seg hele dagen mens mor ordner i hagen :) Men er været dårlig tviler jeg på at det blir like idyllisk haha :P

Back
Topp