Vil du så klarer du det nokHaha, det kommer ikke som noen stor overraskelsehardt å ta førsteplassen fra deg
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vil du så klarer du det nokHaha, det kommer ikke som noen stor overraskelsehardt å ta førsteplassen fra deg
![]()
Håndarbeid og baking er jo jenteting da![]()
Tror ikke jeg bestemmer meg for hva mitt egentlige mål er før litt ute i juniHvem andre har mål om 2500/10 egentlig?
Hva?!Haha trur ikke noen ble overrasket nå da![]()
Haha, jaVil du så klarer du det nok![]()
HahaJa det er det jo, eller mer kjærring![]()
Hva?!klarte jeg ikke å sjokkere noen???
![]()
Selvfølgelig jeghaha!
Hahasa det på en pen måte jeg
![]()
Ja det hørtes veldig idyllisk ut med blide unger som leker og koser seg hele dagen mens mor ordner i hagenMen er været dårlig tviler jeg på at det blir like idyllisk haha
![]()
Trodde ikke du prøvde, men at det bare ble slik hver eneste måned for degSelvfølgelig jeghaha!
Hihi...ja, jeg gir meg ikke sååå lettHaha, jamen spørs om jeg orker, krever skikkelig innsats hehe
![]()
Æsj, liker ikke å være forutsigbarNei egentlig ikkeDu begynner å bli forutsigbar nå egentlig
![]()
Har merka detHihi...ja, jeg gir meg ikke sååå lett![]()
Det er nok ikke langt unna, neiSelvsagt du ja. Det tok jeg som en selvfølge. Du er vel over 2500 hver eneste mnd uansett?
Å, så du skal prøve å komme på andre plass i stedenfor første?Æsj, liker ikke å være forutsigbar![]()
Tror ikke jeg bestemmer meg for hva mitt egentlige mål er før litt ute i juni
JEg bor på sunnmøre
I fjor hadde vi en sånn knallsommer der mor egentlig bare lå på verandaen og hørte på unger som lekte, det var deilig....
Vi får se hvordan denne blir, juni begynner i alle fall litt mer klassisk sunnmørssommer... 10 grader og regn
Godt å høreEr ikke nødvendig det da, jeg tåler da såpass![]()
Æsj, liker ikke å være forutsigbar![]()