Skravletråd NY!!!

Ja det hørtes veldig idyllisk ut med blide unger som leker og koser seg hele dagen mens mor ordner i hagen :) Men er været dårlig tviler jeg på at det blir like idyllisk haha :p

JEg bor på sunnmøre

I fjor hadde vi en sånn knallsommer der mor egentlig bare lå på verandaen og hørte på unger som lekte, det var deilig....

Vi får se hvordan denne blir, juni begynner i alle fall litt mer klassisk sunnmørssommer... 10 grader og regn

Tror ikke jeg bestemmer meg for hva mitt egentlige mål er før litt ute i juni

Ikke jeg heller egentlig

Jeg bare skravler ivei

Mitt vanlige mønster er:
1) Vet ikke om jeg skal, men skravler som om jeg skal, mer eller mindre
2)bestemmer meg for at dette orker jeg ikke, men skraver sånn va like mye likevel
3)konkurranseinstinktet slår inn også prøver jeg liekvel

Få unntak.
Desember, da besluttet jeg at topp 10 orket jeg ikke, det ble et rotterace og det hadde jeg ikke tid og ork til når jeg skulle lage julestemning i huset
Og april var det etterhvert en bismak som gjorde at jeg sluttet å passe på plassene og regnet med å få 6 eller 9 sp, var uten premie uten å bry meg om det, og endte opp med en pysj som ligger fortsatt innpakket nede på soverommet, kom jeg på. guttungen så den i morges og lurte på hvem det var pakke til.

JEg bor på sunnmøre

I fjor hadde vi en sånn knallsommer der mor egentlig bare lå på verandaen og hørte på unger som lekte, det var deilig....

Vi får se hvordan denne blir, juni begynner i alle fall litt mer klassisk sunnmørssommer... 10 grader og regn

Hehe jeg har lært meg at det å planlegge slikt er umulig :P man vet aldri hvordan sommeren blir har jeg skjønt :P jeg er jo hjemme hele neste sommer og så vi får jo se hvem av de som er best :P

Back
Topp