Skravletråd NY!!!

Dersom du er glad i løk liker du den sikkert.

Jeg gir den til mannen.

Som strengt tatt er den som kjøpte den også, men når han kjøper potetgull er det egentlig stort sett til meg, han smaker litt, men det er jeg som elsker slikt
Ingen stor fan av løk her...:) så da styrer jeg unna:p

Jeg har heller aldri fattet dette veskestyret

Jeg har ei bittelita svart ei til kjolebruk, som er akkurat forliten for denne mobilen jeg har nå.
Jeg har ei vanlig ei til vanligbruk, som jeg dog ikke har sett på evigheter. Som i at jeg ikke aner hvor den er.
Også den stelleveska jeg vant her for et år siden, som jeg har tatt i bruk på jobb nå, for jeg får en pc oppi, men alle de dagene jeg ikke drar på pc kunne jeg tenkt meg den mellomste egentlig.

Alle tre er forresten svarte. Jeg har også den gamle røde stelleveksa jeg hadde til de to forrige ungene, oppbrukt.

Hehe:p ja, det vil jeg tro!
Men blir litt kjedelig når det er sååå stille:oops:
Det kan jeg være enig i, siste uka har jeg omtrent ikke orka titta innom terminforumet fordi jeg vet det er nesten null skravlings der om dagen :(

Her har det vært mye både hjemme og på jobb. Nesten så man glemmer hvordan man skravler:p
Blir fort til at jeg bare leser litt når jeg titter innom og glemmer skrivinga :p
Blir fort slik, merker selv jeg har lest mye mer de siste ukene enn jeg har skravla.

Back
Topp