Oi, da burde jeg jo ha svart litt annerledes?!![]()
Ja du burde nesten det! Hmm
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oi, da burde jeg jo ha svart litt annerledes?!![]()
Vesker er moro!!Nopeveskedilla
![]()
Vesker er moro!!![]()
Oops....lover å skjerpe meg...Ja du burde nesten det! Hmm
Det må du bare gjøretror nok den skal bli ganske lang i løpet av juni
![]()
Får se hvor lenge jeg klarer å henge med her inneGjør dether blir det garantert ikke labert
![]()
Tror nok det er mange flere enn deg som kunne tenkt seg det. Ikke veldig glad i rosa selv, men likte den fargen![]()
Jeg vet ikkeHva er egentlig moro med vesker?
Vet ikke hvor lenge jeg holder ut selv, har skravlet lite i årFår se hvor lenge jeg klarer å henge med her inneblir nesten for aktivt pp disse generelt skravletrådene
![]()
Mai har ikke vært spesielt aktivFår se hvor lenge jeg klarer å henge med her inneblir nesten for aktivt pp disse generelt skravletrådene
![]()
Ja, enig med deg derMhm, er jo en pen rosafarge. DusVerre med knallrosa eller typisk babyrosa
![]()
Æsj, kjedelig når man skal kose seg med noe godt, også er det ikke godt!Hall of fame du, liksom.
Sørlandschips hall of fame har mannen kjøpt. smakshelten fra 1997. skjærgårdskrydder
Ikke vet jeg hva skjærgårdskrydder er (løk og salt for det meste sier pakken) men godt var det i alle fall ikke
Har ikke prøvd den, jegHall of fame du, liksom.
Sørlandschips hall of fame har mannen kjøpt. smakshelten fra 1997. skjærgårdskrydder
Ikke vet jeg hva skjærgårdskrydder er (løk og salt for det meste sier pakken) men godt var det i alle fall ikke
Merka det, jeg havnet så langt opp på listaMai har ikke vært spesielt aktiv![]()
Æsj, kjedelig når man skal kose seg med noe godt, også er det ikke godt!
Jeg også, vært et intenst semester på skola med bachelor og det hele, så bv har vært litt nedprioritert.Vet ikke hvor lenge jeg holder ut selv, har skravlet lite i år![]()
![]()
HeheMerka det, jeg havnet så langt opp på lista![]()
Har ikke prøvd den, jeg
Men har kanskje ikke gått glipp av noe![]()
Oops....lover å skjerpe meg...![]()
Her har det vært mye både hjemme og på jobb. Nesten så man glemmer hvordan man skravlerJeg også, vært et intenst semester på skola med bachelor og det hele, så bv har vært litt nedprioritert.