Skravletråd NY!!!

Hall of fame du, liksom.

Sørlandschips hall of fame har mannen kjøpt. smakshelten fra 1997. skjærgårdskrydder

Ikke vet jeg hva skjærgårdskrydder er (løk og salt for det meste sier pakken) men godt var det i alle fall ikke

Tror nok det er mange flere enn deg som kunne tenkt seg det. Ikke veldig glad i rosa selv, men likte den fargen:)

Mhm, er jo en pen rosafarge. Dus:) Verre med knallrosa eller typisk babyrosa:P

Får se hvor lenge jeg klarer å henge med her inne :p blir nesten for aktivt pp disse generelt skravletrådene :)
Vet ikke hvor lenge jeg holder ut selv, har skravlet lite i år:p :eek:

Hall of fame du, liksom.

Sørlandschips hall of fame har mannen kjøpt. smakshelten fra 1997. skjærgårdskrydder

Ikke vet jeg hva skjærgårdskrydder er (løk og salt for det meste sier pakken) men godt var det i alle fall ikke
Æsj, kjedelig når man skal kose seg med noe godt, også er det ikke godt!

Hall of fame du, liksom.

Har ikke prøvd den, jeg:rolleyes:
Men har kanskje ikke gått glipp av noe:p

Æsj, kjedelig når man skal kose seg med noe godt, også er det ikke godt!

Ja

Det spiller jo sikkert inn at jeg ikke er glad i løk da, så når løk og purreløk er de to første ingrediensene i krydderblandingen (først kommer selvsagt poteter og olje) så burde det være et hint

Har en potetsticks på kjøkkenet også, bare mistet egentlig lysta.

Vet ikke hvor lenge jeg holder ut selv, har skravlet lite i år:p :eek:
Jeg også, vært et intenst semester på skola med bachelor og det hele, så bv har vært litt nedprioritert.

Har ikke prøvd den, jeg:rolleyes:
Men har kanskje ikke gått glipp av noe:p

Dersom du er glad i løk liker du den sikkert.

Jeg gir den til mannen.

Som strengt tatt er den som kjøpte den også, men når han kjøper potetgull er det egentlig stort sett til meg, han smaker litt, men det er jeg som elsker slikt

Jeg også, vært et intenst semester på skola med bachelor og det hele, så bv har vært litt nedprioritert.
Her har det vært mye både hjemme og på jobb. Nesten så man glemmer hvordan man skravler:p
Blir fort til at jeg bare leser litt når jeg titter innom og glemmer skrivinga :p

Back
Topp