Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ok, jeg gir meg, i den prisklassen bør man ha en man ikke går leiNei, haha...Skrev jeg så utydelig?
Men jeg tenker at når en veske koster 2000+ så bør man gjerne ikke gå lei denDerfor gjerne bedre med sort i den prisklassen og gjerne finne en rosa til 500kr for eks.
https://www.zalando.no/michael-michael-kors-jet-setter-shopping-bag-pink-melert-mk151a04j-j13.html
Så det i det andre innlegget.
Ok, jeg gir meg, i den prisklassen bør man ha en man ikke går lei
Så det i det andre innlegget.
Kjempe fin
Jeg derimot skulle helst hatt den i sortEr liksom det, men er jo ikke sikkert jeg gjør det daEr jo veldig glad i rosa.
Har den i svart og, hmm...men da var den liksom ikke like fin syns jeg![]()
Jeg derimot skulle helst hatt den i sort
Har desverre ikke noe mer fornuftig svarHmm jeg vet ikke om jeg var helt fornøyd med det svaret ditt asså![]()
HahaLangt i fra, bare at det jeg ikke kan nevner jeg ikke![]()
Det har jeg ingen problemer med å forestille megJa, men vanskelig å bestemme seg![]()
Har desverre ikke noe mer fornuftig svar![]()
Kan jo selge den om du skulle gå lei daEr liksom det, men er jo ikke sikkert jeg gjør det daEr jo veldig glad i rosa.
Har den i svart og, hmm...men da var den liksom ikke like fin syns jeg![]()
Det må du bare gjøreOi, ny skravletrådkanskje jeg skal hive meg med på denne, begynner å bli rimelig labert inne på terminforumet
![]()
Kan jo selge den om du skulle gå lei da
Og kjøpe en annen![]()
Gjør detOi, ny skravletrådkanskje jeg skal hive meg med på denne, begynner å bli rimelig labert inne på terminforumet
![]()
Oi, da burde jeg jo ha svart litt annerledes?!Men du er jo orakelet mitt jo![]()
Tror nok det er mange flere enn deg som kunne tenkt seg det. Ikke veldig glad i rosa selv, men likte den fargenHehe, joda...det er en mulighetOm noen vil ha rosa veske da. Er kanskje bare meg
![]()