Skravletråd NY!!!

Ja med så lite liv som det var i mai har vel folk blitt klare for en ny runde nå :)

Rolig mai ja, ingen tvil om det, så nå er vel folket klare. Det er ikke så mange som skal på ferie i juni, så det blir nok liv, ja

Ja, det får vi håpe på;)

Ja er jo litt tid igjen føre skoleferien, ikke det at det er lenge da :P og nå gikk det opp for meg at om 3 uker kommer alle frøkna sine rutiner til å skli ut for da skal hun ha 2 mnd med sommerferie :P

Det kan jeg være enig i, siste uka har jeg omtrent ikke orka titta innom terminforumet fordi jeg vet det er nesten null skravlings der om dagen :(
Huff ja...blir jo trist av sånt:(
Godt det snur denne måneden;)

Denne gangen skal jeg faktisk prøve å nå kravet ! Aldri prøvd før, men fått mersmak nå når jeg er så langt oppe på lista som jeg aldri har vært før :p Masse lykke til damer :D

Rolig mai ja, ingen tvil om det, så nå er vel folket klare. Det er ikke så mange som skal på ferie i juni, så det blir nok liv, ja

Ja det gjør det nok :) sikkert litt mindre liv i juli når litt flere skal ha ferie :)

Ja er jo litt tid igjen føre skoleferien, ikke det at det er lenge da :P og nå gikk det opp for meg at om 3 uker kommer alle frøkna sine rutiner til å skli ut for da skal hun ha 2 mnd med sommerferie :P
Hehe...samme her med eldstemann:p
Også har jeg to bursdagsbarn i juni:rolleyes:

Denne gangen skal jeg faktisk prøve å nå kravet ! Aldri prøvd før, men fått mersmak nå når jeg er så langt oppe på lista som jeg aldri har vært før :p Masse lykke til damer :D
Yeeii, sånn skal det låte:D
Lykke til!

• Liker
Reactions: BMC
Ja er jo litt tid igjen føre skoleferien, ikke det at det er lenge da :p og nå gikk det opp for meg at om 3 uker kommer alle frøkna sine rutiner til å skli ut for da skal hun ha 2 mnd med sommerferie :p

Skoleferie ja

Guttungen skal på sfo fra morgenen som vanlig ut juni da, så helt sommer får han ikke gå inn i før 3. juli på kvelden, den fredagen starter jeg ferien min. Og mannen (sånn delvis, han skal trolig jobbe noe i ferien også :( )

Men men sykemeldt frem til perm jeg så får vel skravle videre i juni da :p

Det kan du da, og i juni blir det mere liv

Jeg jobber jo 100%, sover en del, men er henvist til sofaen det meste av tiden hjemme, så vi får se.

Skal til legen om ei uke, men tror ikke jeg sykemeldes, bekkenet er ikke sååååå plagsomt enda, og resten av meg er sikkert frisk. (Jeg bare håper guttugen lærer å sykle fort, for å løpe bak ham var ikke en knallide for bekkenet...)

Go for it!

Back
Topp