Skravletråd mai 2014

* Sjokka* Han likte ene navnet, men det andre som jeg likte best overgikk ikke hans favoritt navn som er Viktoria. Jeg har forelsket meg i Live og Malin, han likte veldig godt Live, så det kunne han vere med på, men Malin var måtte han tygge på, likte da Viktoria bedre :) Men jeg klarer ikke velge mellom de to, hjelp? :p
Live Viktoria er jo fint, men er ikke særlig fan av dobbeltnavn
Hvorfor ikke Malin Viktoria eller Viktoria Malin, da får dere begge favorittnavnet deres ;) så får dere krangle om hvilket navn som skal være først og om det andre navnet bare skal være et mellomnavn ;)
Eller dere kan bruke Live som fornavn, det navne dere bruker på henne, og så er Viktoria et mellomnavn som står i pass osv ;)

Hvorfor ikke Malin Viktoria eller Viktoria Malin, da får dere begge favorittnavnet deres ;) så får dere krangle om hvilket navn som skal være først og om det andre navnet bare skal være et mellomnavn ;)
Eller dere kan bruke Live som fornavn, det navne dere bruker på henne, og så er Viktoria et mellomnavn som står i pass osv ;)

Liker ikke dobbeltnavn, men han liker Live like godt som Viktoria, så for han kunne vi gå for Live :)

Begynt å må vugge litt før jeg hiver meg opp ja. :p men blir kjempe fort andpusten av å gå opp trapper og bakker også...

Begynner å slite litt med å lukke glidelåsen på vinterstøvlettene mine... Det begynner å bli laaaangt ned til gulvet :p

Må få hjelp opp av stoler og sofa. Senga har jeg fått plassert meg ytterst, men er litt vanskelig å rulle ut av en tempurmadrass :p for da må jeg rulle oppover først ;)
Jeg trenger alltid hjelp med skoene, til å få dem på og knyte lissene. Men er ikke alltid det er noen å spørre, så da puster jeg og peser som en stor, andpusten hund.
Magen er så diiiiger, så den er liksom i veien for alt nå :p Flott å se på, da ;) Må få tatt noen fine bilder snart.

Må få hjelp opp av stoler og sofa. Senga har jeg fått plassert meg ytterst, men er litt vanskelig å rulle ut av en tempurmadrass :p for da må jeg rulle oppover først ;)
Jeg trenger alltid hjelp med skoene, til å få dem på og knyte lissene. Men er ikke alltid det er noen å spørre, så da puster jeg og peser som en stor, andpusten hund.
Magen er så diiiiger, så den er liksom i veien for alt nå :p Flott å se på, da ;) Må få tatt noen fine bilder snart.
Ha, ha :) godt vi ikke er alene ;)
Tenker også på å ta bilde snart, håper bare på at vannet i ansiktet skulle gå ned først...men ser ut som jeg må ta bilde før jeg blir større :P

Ååh gleder meg til mannen kommer hjem fra jobb i dag, da skal bi skru sammen baby sengen å ordne den :-D Skal også begynne på babyklær vasking i helgen :-D sååå mye fiiiiint :-D

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Ååh gleder meg til mannen kommer hjem fra jobb i dag, da skal bi skru sammen baby sengen å ordne den :-D Skal også begynne på babyklær vasking i helgen :-D sååå mye fiiiiint :-D

Så nå er du hjemme igjen og alt har roet seg? :) <3

Åh samme her :)
Gleder meg til å vaske de bittesmå dukkeklærne hennes:)

Så nå er du hjemme igjen og alt har roet seg? :) <3

Ja, jeg kom hjem på tirsdag siden det heldigvis ikke utviklet seg til noe mer :-) sykemeldt 100% denne uken, så håper å komme meg på jobb igjen på mandag :-)

Hm... kjent meg så rar i det siste... en del mensmurringer i de siste dagene, og nå de siste timene har det tatt seg opp litt. Vondt i ryggen, også går det ned foran i blæra, og jeg har sterkere og oftere kynnere... men kjennes ikke ut som smertene går i bølger eller er regelmessige.

Jeg er førstegangsfødende, og aner ikke hvordan rier kjennes ut.

Hm... kjent meg så rar i det siste... en del mensmurringer i de siste dagene, og nå de siste timene har det tatt seg opp litt. Vondt i ryggen, også går det ned foran i blæra, og jeg har sterkere og oftere kynnere... men kjennes ikke ut som smertene går i bølger eller er regelmessige.

Jeg er førstegangsfødende, og aner ikke hvordan rier kjennes ut.

Spennende, da. Tenk om..?!
Nå er jeg også førstegangsfødende, så jeg aner jo ingenting. Men jeg hadde det ganske likt beskrivelsene dine forrige helg +/÷. Det gikk over.
Men nå kjennes 'alt' mye mer, synes jeg. Det stikker og strekker, tynger og murrer, presser og PRESSER.. Sukk.
(jeg er 36+0, forresten)

Back
Topp