Nå er vi endelig snart ferdig med Januar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi må en som knuser is for vi lager mye frozen drinks
I feel enormoussmiley-angry017
You&MeYou and me both!
♧ Sendt fra app'en ♧
Kunne ikke sagt det bedre selvhvordan er det mulig å vente så veldig på å møte noen man aldri har sett? syntes det virker som en evigheeeeeet til 19 mai og termin.... bah....
Føler det samme! Det er jo hele 3 mnd til!hvordan er det mulig å vente så veldig på å møte noen man aldri har sett? syntes det virker som en evigheeeeeet til 19 mai og termin.... bah....
Vil du dele navnene?Ushj, har gått å bært på 2 navn nå, i flere uker...har i all hemmelighet i hodet mitt kalt prinsessa vår for desse to navnene. Jeg har ikke tørt å fortelle de til mannen, fordi han kommer garantert til å si nei, siden han er forelsket å opphengt i ett annet navn...Så nå har jeg fortalt de to navnene jeg elsker på en SMS, så nå er nok drømmetidene mine forbi, når han kommer til å dømme de nord og ned
Vil du dele navnene?
Jeg liker også Viktoria veldig godt.* Sjokka* Han likte ene navnet, men det andre som jeg likte best overgikk ikke hans favoritt navn som er Viktoria. Jeg har forelsket meg i Live og Malin, han likte veldig godt Live, så det kunne han vere med på, men Malin var måtte han tygge på, likte da Viktoria bedre Men jeg klarer ikke velge mellom de to, hjelp?
Live Viktoria er jo fint, men er ikke særlig fan av dobbeltnavn
Veldig fine navn begge to (alle tre) Hva med å ha begge som alternativ, å bestemme navnet når hun er født?