Skravletråd mai 2014

I dag har kynnerene komt haglende i hele dag, uavhengig og jeg sitter, ligger eller står!! :(

♧ Sendt fra app'en ♧

Jeg tror jeg har fått et skikkelig twistet bilde på kroppen min nå i svangerskapet :-P Jeg føler meg nemlig ikke så ille stor, snarere liten og lett, men får til stadighet høre at jeg er: qoute: "en hval". Også var det de klærne som har krympet i skapet :-P Haha, merkelig følelse, for jeg er jo veldig klar over at jeg er blitt temmelig mye større, samtidig som det ikke kjennes sånn ut :-P (*Hormoner?!*)

I dag skal jeg forøvrig på bassengtrening for gravide i forbindelse med bekkenløsningen. Gleder meg, og håper det vil hjelpe litt! :-)

hvordan er det mulig å vente så veldig på å møte noen man aldri har sett? syntes det virker som en evigheeeeeet til 19 mai og termin.... bah....

Hehe, jentungen på 4 år har ikke fått kjent på babyen enda, men i dag så var huleboeren så ivrig å sparka så hardt at jeg tenkte at nå var det god anledning for jentungen å endelig få kjenne spark, fordi nå kom hun garantert til å kjenne det, hun vart helt forfjamset å skyldet på meg, at det var jeg som gjorde det hehe <3

♧ Sendt fra app'en ♧

Ushj, har gått å bært på 2 navn nå, i flere uker...har i all hemmelighet i hodet mitt kalt prinsessa vår for desse to navnene. Jeg har ikke tørt å fortelle de til mannen, fordi han kommer garantert til å si nei, siden han er forelsket å opphengt i ett annet navn...Så nå har jeg fortalt de to navnene jeg elsker på en SMS, så nå er nok drømmetidene mine forbi, når han kommer til å dømme de nord og ned

Ushj, har gått å bært på 2 navn nå, i flere uker...har i all hemmelighet i hodet mitt kalt prinsessa vår for desse to navnene. Jeg har ikke tørt å fortelle de til mannen, fordi han kommer garantert til å si nei, siden han er forelsket å opphengt i ett annet navn...Så nå har jeg fortalt de to navnene jeg elsker på en SMS, så nå er nok drømmetidene mine forbi, når han kommer til å dømme de nord og ned
Vil du dele navnene?

Vil du dele navnene?

* Sjokka* Han likte ene navnet, men det andre som jeg likte best overgikk ikke hans favoritt navn som er Viktoria. Jeg har forelsket meg i Live og Malin, han likte veldig godt Live, så det kunne han vere med på, men Malin var måtte han tygge på, likte da Viktoria bedre :) Men jeg klarer ikke velge mellom de to, hjelp? :p
Live Viktoria er jo fint, men er ikke særlig fan av dobbeltnavn

Last edited:
* Sjokka* Han likte ene navnet, men det andre som jeg likte best overgikk ikke hans favoritt navn som er Viktoria. Jeg har forelsket meg i Live og Malin, han likte veldig godt Live, så det kunne han vere med på, men Malin var måtte han tygge på, likte da Viktoria bedre :) Men jeg klarer ikke velge mellom de to, hjelp? :p
Live Viktoria er jo fint, men er ikke særlig fan av dobbeltnavn
Jeg liker også Viktoria veldig godt.
Synes det er helt nydelig og har alltid likt det.
Men de siste månedene har jeg faktisk begynt å like Malin veldig godt. Det er så søtt og enkelt ikke minst.
To veldig fine navn begge to, og synes at Live Viktoria også går veldig fint sammen.
Men er ikke spesielt fan av dobbeltnavn selv , så skjønner at det ikke er lett:)

Veldig fine navn begge to (alle tre) :) Hva med å ha begge som alternativ, å bestemme navnet når hun er født? :)

Veldig fine navn begge to (alle tre) :) Hva med å ha begge som alternativ, å bestemme navnet når hun er født? :)

Ja, navnet blir nok ikke bestemt før etter fødselen og vi har hilst på henne :)

Moshi, vi har så lik smak i navn ;-) Malin skal jo jenta vår hete, men Live var min andreplass :-P Og Vilde min tredje :-)

Back
Topp