Skravletråd mai 2014

Hm... kjent meg så rar i det siste... en del mensmurringer i de siste dagene, og nå de siste timene har det tatt seg opp litt. Vondt i ryggen, også går det ned foran i blæra, og jeg har sterkere og oftere kynnere... men kjennes ikke ut som smertene går i bølger eller er regelmessige.

Jeg er førstegangsfødende, og aner ikke hvordan rier kjennes ut.
Åh så spennende :)

For en energi jeg har hatt i kveld! Fikk en plutselig trang til å gjøre "alt" ferdig...sengen er skrudd opp og ferdig tillaget, stelleplassen på badet er ferdig tillaget, alt til den minste detalje! Tok til og med å vasket ned hele badet siden jeg først var i gang :-p Vaskemaskinen tok jeg ut hele såpe dispenseren å renser å satt på den første maskinen med klær :-D *glede *

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Dobbelt

Spennende, da. Tenk om..?!
Nå er jeg også førstegangsfødende, så jeg aner jo ingenting. Men jeg hadde det ganske likt beskrivelsene dine forrige helg +/÷. Det gikk over.
Men nå kjennes 'alt' mye mer, synes jeg. Det stikker og strekker, tynger og murrer, presser og PRESSER.. Sukk.
(jeg er 36+0, forresten)

Jeg er 37+2. Spennende ja ;) mulig jeg bare var veldig sliten. Jeg har slappet av på sofaen noen timer nå med litt massasje, så nå har det roet seg. Men spennende om det tar seg opp igjen i morgen allerede eller om det venter litt ;)

Jeg hentet babypakken fra rimi i dag og ble overasket over hvor bra den var. Ikke noe babymat som jeg trodde det skulle være. Den beste babypakken syntes jeg vertfall:)

Jeg hentet babypakken fra rimi i dag og ble overasket over hvor bra den var. Ikke noe babymat som jeg trodde det skulle være. Den beste babypakken syntes jeg vertfall:)
Så godt å høre! Hentelappen min kommer rett etter påske og jeg er spent. Veldig fornøyd med alle pakkene hittil :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Min hentelapp hos Rimi kom i posten i går, men jeg orker ikke dra inn til byen for å hente den (ingen Rimi i nærheten egentlig). Samboer for hente den for meg en gang i neste uke... Gleder meg til å se innholdet, har hørt mye bra om den :)

Ja jeg syntes Rimi pakken var den beste, så Libero, så Vitus Apotek og til slutt Apotek 1.

Har blitt sendt hjem fra jobb i dag med beskjed om å få 100% sykemelding til mandag. Våknet opp i dag med lepper som konkurrerer med angelina jolie. Føtter og hender bare havnet proff opp. Nå ligger jeg i senga og drikker masse vann. Vondt i korsryggen også, så når ikke noe under kne høyde... :p så nå er det bare å vente. :p

Sent from my iPad using BV Forum

Har blitt sendt hjem fra jobb i dag med beskjed om å få 100% sykemelding til mandag. Våknet opp i dag med lepper som konkurrerer med angelina jolie. Føtter og hender bare havnet proff opp. Nå ligger jeg i senga og drikker masse vann. Vondt i korsryggen også, så når ikke noe under kne høyde... :p så nå er det bare å vente. :p

Sent from my iPad using BV Forum
Uff da! Håper du blir bedre fort!

Fikk ikke lov å få rimipakke jeg - siden jeg hadde hentet ut en for 4 år siden :p

Noen som har sett nye episoden av Game of Thrones idag daa :D??

Neiiii,skal sees på sengen i kveld med mannen, tradisjon hver mandags kveld :D Tidligere var det the walking dead, men det var visst sesongslutt for 2 uker siden, og da begynte heldigvis game of thrones!! :D

Back
Topp