Skravletråd mai 2014

Mente vel du ikke har bruk for en til nå da :p herregud så teit :p


Sent from my iPhone using BV Forum

Haha! Var det jeg og tenkte :p De er jo helt lik i behovene storesøster og babyen ;-)
Kan prøve å registrere pappaen :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Så teit! Dette er jo et nytt barn! Og for fire år siden! Hadde kanskje gitt mer mening hvis det var samme år...


Sent from my iPhone using BV Forum

Hehe! Ja, jeg syntes det var litt sløkt at jeg ikke fikk til å bestille - men det er visst som med smashen "det eeeer bare en til hver" :D


Sent from my iPhone using BV Forum
 
I dag er tydeligvis kvelden for redebygging her i gården....:smiley-angelic006

Mine venner og familie har sagt til meg at jeg må slutte å kjøpe så mye til babyen. (Les. Klær)
Fordi jeg visstnok har alt for mye!

Ja jeg begynte å handle inn tidlig, i nøytrale farger, klarte rett og slett ikke å la være. Var en del av kosen for meg.

Alle klærne har nemlig ligget i samme hylle og jeg skal være enig å si at det har sett ut som om det var mer enn nok tøy.

Men nå er alt vasket og lagt på plass. Hver hylle er forbeholdt sin str og jeg har markert hyllene med 50,56,62 osv.
Og jeg må si jeg er litt overrasket over at jeg ikke har mer tøy enn hva jeg har....

Det jeg ser nå er at jeg overhodet ikke har "mer enn nok" og at jeg faktisk har handlet ganske forsiktig. Eller?

Jeg ser jo nå at jeg trenger mye mer av omtrent alt, bortsett fra str 56.
Pyjamaser, body og bukser osv.

Hva synes dere? :smiley-chores011

image.jpg
 
Jeg syns ikke du har altfor mye klær? Det du har tilsammen er det jeg har i str 50 og 56 :p

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Jeg syns ikke du har altfor mye klær? Det du har tilsammen er det jeg har i str 50 og 56 :p

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Takk Moshi girl!
Var nemlig det jeg også fikk følelsen av:confused004

Jaja, da er det vel bare å komme seg ut på enda mer shopping i morgen da....
smiley-chores003 :smiley-chores011 :smiley-chores007

Jeg som trodde jeg var så godt stelt med klær:laughing021
 
Jeg har mindre klær enn deg, Anna1984 ;) men det er nok hovedsakelig fordi vi ikke vet noe kjønn ennå, og kommer til å kjøpe mer etterhvert som babyen er ute :) har to bodyer, to par bukser, 1 heldrakt og 3 pysjer, 1 par sokker og en lue i str. 50. Litt mer i str. 56, og nesten ikke noe mer i de neste.
 
Jeg har mindre klær enn deg, Anna1984 ;) men det er nok hovedsakelig fordi vi ikke vet noe kjønn ennå, og kommer til å kjøpe mer etterhvert som babyen er ute :) har to bodyer, to par bukser, 1 heldrakt og 3 pysjer, 1 par sokker og en lue i str. 50. Litt mer i str. 56, og nesten ikke noe mer i de neste.
Synes det er veldig vanskelig med disse strørelsene... Så kommer nok ikke til å kjøpe inn mer i str 50, da jeg tviler på at hun blir lenge i den str.

Du vet ikke kjønnet???
Wow, så spennende !!!
Har du noen følelse for hva det er???
Er det første babyen?
 
Takk Moshi girl!
Var nemlig det jeg også fikk følelsen av:confused004

Jaja, da er det vel bare å komme seg ut på enda mer shopping i morgen da....
smiley-chores003 :smiley-chores011 :smiley-chores007

Jeg som trodde jeg var så godt stelt med klær:laughing021
Jeg har ikke kjøpt inn noe i 50. Fikk ikke brukt for det sist. Ellers så kjøpte vi mye sist og fikk så altfor mye.
Så denne gangen har jeg kjøpt noe, venter å ser hva vi får, og så får det bli mere shopping når han er født :)
 
Synes det er veldig vanskelig med disse strørelsene... Så kommer nok ikke til å kjøpe inn mer i str 50, da jeg tviler på at hun blir lenge i den str.

Du vet ikke kjønnet???
Wow, så spennende !!!
Har du noen følelse for hva det er???
Er det første babyen?

Nei, baby gjemte kjønnet godt under OUL, også var opplevelsen såpass fin at vi slo oss til ro med å ikke vite :) det er veldig spennende, og føler vi har noe ekstra å vente på :p
Har hatt følelse av at det er gutt, men drømt om jente i søvne, så har virkelig ikke peiling ;)
Førstegangsfødende ja :)
 
Nei, baby gjemte kjønnet godt under OUL, også var opplevelsen såpass fin at vi slo oss til ro med å ikke vite :) det er veldig spennende, og føler vi har noe ekstra å vente på :p
Har hatt følelse av at det er gutt, men drømt om jente i søvne, så har virkelig ikke peiling ;)
Førstegangsfødende ja :)
Gud så spennende :dance008
 
Jeg har kjøpt litt og så har jeg fått en del, så totalt så har jeg nok noe mer enn deg, men jeg str går også høyere opp enn hos deg, har til ett år :p (det var 75% rabatt)
Men jeg er redd for å kjøpe for mye i smått, det var derfor jeg sluttet tidlig å kjøpe smått. Så jeg ville ha ventet litt om jeg var deg ;) du vil nok trolig få mer i gave når ungen er ute, pluss det vil nok vær koselig å shoppe i etterkant når du har mer følelse av hva du trenger i de forskjellige str ;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Dritfornøyd med å ha fått det hvite trekket til bugaboo-vognen for 300 kr!! Og det kostet egentlig 1150! Ahyeah!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Var hos jordmor i dag og fikk høre at jeg så fødeklar ut i ansiktet mitt:wtf men ifølge hun så var ikke pulsen min "klar" hehe! Man får høre så mye rart når man er gravid:laughing014 Siden jeg er 38 uker så er det ikke så rart at jeg begynner å se rimelig sliten ut. Ellers så alt bra ut hos baby og hodet er festet! Litt dumt at det ser ut som jeg har fått urinveisinfeksjon spesielt fordi nå er det påske så jeg må stikke innom sykehuset for å sjekke det. jaja noe må det være
 
Åh, det er så spennende at mai nærmer seg, og at dere som har tidlig termin begynner å se tegn og kjenne på ting :) Gleder meg virkelig på deres vegne :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Apropos "fødeklar"; jeg begynner å bli litt lei og klar akkurat nå, siden jeg på bare 1 døgn har fått de elefantføttene +vann i anklene og korsryggen den siste timen!
Begynner og å bli litt sliten av å hatt kynnere hvert 15. minutt siden kl 4 i dag. De har økt i intensitet siden kl 9. Kan det ikke bare bli ordentlige rier da, så jeg vet at noe endelig er på gang? :p
 
Apropos "fødeklar"; jeg begynner å bli litt lei og klar akkurat nå, siden jeg på bare 1 døgn har fått de elefantføttene +vann i anklene og korsryggen den siste timen!
Begynner og å bli litt sliten av å hatt kynnere hvert 15. minutt siden kl 4 i dag. De har økt i intensitet siden kl 9. Kan det ikke bare bli ordentlige rier da, så jeg vet at noe endelig er på gang? :p
Siden vi har termin på samme dag så blir det spennende å se hvem som føder først;) Jeg kan godt vente litt tid:D
 
Back
Topp