Mente vel du ikke har bruk for en til nå da herregud så teit
Sent from my iPhone using BV Forum
Haha! Var det jeg og tenkte De er jo helt lik i behovene storesøster og babyen ;-)
Kan prøve å registrere pappaen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mente vel du ikke har bruk for en til nå da herregud så teit
Ja, se det! Nå fikk jeg bestilt i hans navn ;-)Fikk ikke lov jeg heller, men registrete på mannen, og da gikk det!!
Sent from my iPad using BV Forum mobile app
Så teit! Dette er jo et nytt barn! Og for fire år siden! Hadde kanskje gitt mer mening hvis det var samme år...Fikk ikke lov å få rimipakke jeg - siden jeg hadde hentet ut en for 4 år siden
Så teit! Dette er jo et nytt barn! Og for fire år siden! Hadde kanskje gitt mer mening hvis det var samme år...
Bestilte i mannen sitt navn denne gangen og det gikk helt.Så teit! Dette er jo et nytt barn! Og for fire år siden! Hadde kanskje gitt mer mening hvis det var samme år...
Takk Moshi girl!Jeg syns ikke du har altfor mye klær? Det du har tilsammen er det jeg har i str 50 og 56
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Synes det er veldig vanskelig med disse strørelsene... Så kommer nok ikke til å kjøpe inn mer i str 50, da jeg tviler på at hun blir lenge i den str.Jeg har mindre klær enn deg, Anna1984 men det er nok hovedsakelig fordi vi ikke vet noe kjønn ennå, og kommer til å kjøpe mer etterhvert som babyen er ute har to bodyer, to par bukser, 1 heldrakt og 3 pysjer, 1 par sokker og en lue i str. 50. Litt mer i str. 56, og nesten ikke noe mer i de neste.
Jeg har ikke kjøpt inn noe i 50. Fikk ikke brukt for det sist. Ellers så kjøpte vi mye sist og fikk så altfor mye.Takk Moshi girl!
Var nemlig det jeg også fikk følelsen av
Jaja, da er det vel bare å komme seg ut på enda mer shopping i morgen da....
Jeg som trodde jeg var så godt stelt med klær
Synes det er veldig vanskelig med disse strørelsene... Så kommer nok ikke til å kjøpe inn mer i str 50, da jeg tviler på at hun blir lenge i den str.
Du vet ikke kjønnet???
Wow, så spennende !!!
Har du noen følelse for hva det er???
Er det første babyen?
Gud så spennendeNei, baby gjemte kjønnet godt under OUL, også var opplevelsen såpass fin at vi slo oss til ro med å ikke vite det er veldig spennende, og føler vi har noe ekstra å vente på
Har hatt følelse av at det er gutt, men drømt om jente i søvne, så har virkelig ikke peiling
Førstegangsfødende ja
Siden vi har termin på samme dag så blir det spennende å se hvem som føder først Jeg kan godt vente litt tidApropos "fødeklar"; jeg begynner å bli litt lei og klar akkurat nå, siden jeg på bare 1 døgn har fått de elefantføttene +vann i anklene og korsryggen den siste timen!
Begynner og å bli litt sliten av å hatt kynnere hvert 15. minutt siden kl 4 i dag. De har økt i intensitet siden kl 9. Kan det ikke bare bli ordentlige rier da, så jeg vet at noe endelig er på gang?