Skravletråd mai 2014

Jeg også. Eller ligget i sengen med netflix da;) stod opp kl 19:p
Får igjen for det nå... Får ikke sove... Alt for varmt på soverommet...


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Da skal jeg på kontroll av fostervann, morkake osv osv. :) Håper alle får en fin dag :) Her skinner solen og jeg rekner ikke med dårlig nytt på kontrollen, så dagen blir nok fin :) + at jeg har ENDELIG fått sove en hel natt uten å våkne :D *juble*

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Da skal jeg på kontroll av fostervann, morkake osv osv. :) Håper alle får en fin dag :) Her skinner solen og jeg rekner ikke med dårlig nytt på kontrollen, så dagen blir nok fin :) + at jeg har ENDELIG fått sove en hel natt uten å våkne :D *juble*

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Da satser vi på at alt går bra på kontrollen :D så godt at du har fått sovet hele natten!! :D hjelper masse på humøret, og enda bedre er det når det er fint vær :D


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Da skal jeg på kontroll av fostervann, morkake osv osv. :) Håper alle får en fin dag :) Her skinner solen og jeg rekner ikke med dårlig nytt på kontrollen, så dagen blir nok fin :) + at jeg har ENDELIG fått sove en hel natt uten å våkne :D *juble*

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Masse lykke til! ❤️



Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hahah, jeg sendte melding til sambo ista, og skrev "er eeeegentlig litt keen på sushi idag altså *englefjes*"
Og fikk tilbake "det er eeeegentlig ikke lommeboka mi :)"
"Nei," sa jeg "MEN DET ER MIN :D"
Noen fikk penger på konto idag med andre ord, så da kan vi kose oss litt :p hahaha


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Halsbrann min ga seg da jeg kuttet ut melk og smøreoster. Alle anbefalte meg å drikke melk, men det var kilden til hel* her i hvertfall :)


Sent from my iPhone using BV Forum
Interressant...synes kald iskrem lindrer en sår hals midlertidig da :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Stakkars nurket skadet poten sin, så hun har vært hos dyrlegen og fått masse drugs. Så nå ligger vi begge to her på sofaen sløve og i smerter :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg nettshoppet en god del treningsklær til meg selv i dag! Har nok gått opp en str. eller to. Gleder meg til å begynne å bevege meg igjen. Blivende Mamma fortjener litt nytt hun også right?:anyone:D
 
Lillingen vår er kommet i kuvøse nok en gang. Så vi er tilbake på sykehuset. Det er egentlig en lettelse for meg, for da vet jeg at det går riktig vei.

Samboeren har vist seg å være litt løvepappa. Som nesten er litt slitsomt. Han vil sitte ute i det rommet de har kuvøsene med lysbehandling hele natten. Jeg har nå nektet han det, for vi begge trenger søvn for å fortsette jobben hjemme.... Dessuten så styrer og ordner han så mye med den lille at jeg blir rent sliten. Dessuten legger han seg opp i ammingen som stresser meg. Vet han mener det godt, men må telle til ti noen ganger. Går seg vel til. :)



Sent from my iPhone using BV Forum
 
Lillingen vår er kommet i kuvøse nok en gang. Så vi er tilbake på sykehuset. Det er egentlig en lettelse for meg, for da vet jeg at det går riktig vei.

Samboeren har vist seg å være litt løvepappa. Som nesten er litt slitsomt. Han vil sitte ute i det rommet de har kuvøsene med lysbehandling hele natten. Jeg har nå nektet han det, for vi begge trenger søvn for å fortsette jobben hjemme.... Dessuten så styrer og ordner han så mye med den lille at jeg blir rent sliten. Dessuten legger han seg opp i ammingen som stresser meg. Vet han mener det godt, men må telle til ti noen ganger. Går seg vel til. :)



Sent from my iPhone using BV Forum
Søte bekymret pappaen ;)
Håper det går bra med deg og den lille! :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Lillingen vår er kommet i kuvøse nok en gang. Så vi er tilbake på sykehuset. Det er egentlig en lettelse for meg, for da vet jeg at det går riktig vei.

Samboeren har vist seg å være litt løvepappa. Som nesten er litt slitsomt. Han vil sitte ute i det rommet de har kuvøsene med lysbehandling hele natten. Jeg har nå nektet han det, for vi begge trenger søvn for å fortsette jobben hjemme.... Dessuten så styrer og ordner han så mye med den lille at jeg blir rent sliten. Dessuten legger han seg opp i ammingen som stresser meg. Vet han mener det godt, men må telle til ti noen ganger. Går seg vel til. :)



Sent from my iPhone using BV Forum

Hehe, ålreit med løvepappa da, men forstår deg også :) håper alt er bra med dere alle sammen, og at dere nyter tiden :D


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ja noen dager går fortere enn andre.. idag sluttet for eksempel komfyren å virke.. Den sto jo her i huset når vi kjøpte. Skulle bake kake idag men den slo seg ikke på. Byttet sikring og alt men den var død. Så vi dro og kjøpte ny- fortsatt ingen ovn. Kontakt ødelagt- ser nesten brent ut inni. Kunne blitt stor brann- så skummelt!! En på jobben til min mann er elektriker og kommer imorgen og fikser det for oss. Så idag gikk dagen meget fort! Ha ha
Og jeg har fått meg ny komfyr da, blir jo bra det..


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ja noen dager går fortere enn andre.. idag sluttet for eksempel komfyren å virke.. Den sto jo her i huset når vi kjøpte. Skulle bake kake idag men den slo seg ikke på. Byttet sikring og alt men den var død. Så vi dro og kjøpte ny- fortsatt ingen ovn. Kontakt ødelagt- ser nesten brent ut inni. Kunne blitt stor brann- så skummelt!! En på jobben til min mann er elektriker og kommer imorgen og fikser det for oss. Så idag gikk dagen meget fort! Ha ha
Og jeg har fått meg ny komfyr da, blir jo bra det..


Sent from my iPhone using BV Forum

Oi, godt dere oppdaget det da i alle fall! :) nå vet jeg ikke hvor gammel den forrige ovnen var, men er da aldri feil med litt nytt :D også så godt at dere får ordnet den kontakten så fort :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Søte bekymret pappaen ;)
Håper det går bra med deg og den lille! :)


Sent from my iPhone using BV Forum
Går bra med meg og den lille. :) være med pappaen. Men jeg tenker at dette er det beste for han. :) han får ikke ligge samme oss i natt siden han skal ligge i kuvøsa i natt.

Men er ikke greit når han begynner å styre puppene mine når jeg skal prøve p amme... Må liksom finne ut av teknikken selv. :p men han er jo søt da. :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp