Skravletråd mai 2014

Siden vi har termin på samme dag så blir det spennende å se hvem som føder først;) Jeg kan godt vente litt tid:D

Jeg hadde opprinnelig ikke noe imot å vente, men når dette har begynt, så blir jeg bare sliten og irritert fordi det ikke skjer noe mer :(
Det roa seg i natt, men tok seg opp igjen i dag, og har holdt på hvert 13. minutt... kynnere eller maserier tro? Kan det ikke bare slutte helt, eller ta seg ordentlig opp? :p
 
Jeg hadde opprinnelig ikke noe imot å vente, men når dette har begynt, så blir jeg bare sliten og irritert fordi det ikke skjer noe mer :(
Det roa seg i natt, men tok seg opp igjen i dag, og har holdt på hvert 13. minutt... kynnere eller maserier tro? Kan det ikke bare slutte helt, eller ta seg ordentlig opp? :p
Kjedelig når kroppen ikke klarer å bestemme seg!
 
Herre. Her ser jeg at desember 2014-gruppen allerede har en tråd for vognkjøp.. Vi gikk endelig ut for å titte litt (og endte faktisk opp med å kjøpe en også) forrige lørdag.

Haha. Folk er forskjellige - noen har hastverk, mens andre kommer akkurat fram i tide..:)
 
Kjære vene at halsbrann kan være så ubehagelig. Gleder meg til å shoppe gaviscon på tirsdag.
Dette var noe nytt for meg, ikke hatt det hele dager før.



Sent from my iPhone using BV Forum
 
Kjære vene at halsbrann kan være så ubehagelig. Gleder meg til å shoppe gaviscon på tirsdag.
Dette var noe nytt for meg, ikke hatt det hele dager før.



Sent from my iPhone using BV Forum
Har hat det leeeenge nå, men det har blitt helt ekstremt i det siste! Holder ikke lenger med anbefalt mengde som det står på flasken, trenger mye mer for å unngå å føle at halsrøret svir bort.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Har hat det leeeenge nå, men det har blitt helt ekstremt i det siste! Holder ikke lenger med anbefalt mengde som det står på flasken, trenger mye mer for å unngå å føle at halsrøret svir bort.


Sent from my iPhone using BV Forum
Har du prøvd melk?
 
Jaja, ny ting å gremme seg i smerte over; SOLBRENT!! :p

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Har du prøvd melk?
Ja, drikker mye melk og loveharts, men føler ikke det funker noe :( tar Gaviscon, mer enn de usle 20 ml som står på flasken og det hender av og til at jeg våkner på natten av at jeg må ta ny dose, selv om jeg tok en rett før jeg la meg :(


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ja, drikker mye melk og loveharts, men føler ikke det funker noe :( tar Gaviscon, mer enn de usle 20 ml som står på flasken og det hender av og til at jeg våkner på natten av at jeg må ta ny dose, selv om jeg tok en rett før jeg la meg :(


Sent from my iPhone using BV Forum
Uff så kjipt....:(
 
Ja, drikker mye melk og loveharts, men føler ikke det funker noe :( tar Gaviscon, mer enn de usle 20 ml som står på flasken og det hender av og til at jeg våkner på natten av at jeg må ta ny dose, selv om jeg tok en rett før jeg la meg :(


Sent from my iPhone using BV Forum
Jeg er "heldig" å går på Nexium, så dette svangerskapet slipper jeg å bli så plaget. Sist var det helt j#/#&#
 
Hva er Nexium, er det noe en får på resept??


Sent from my iPhone using BV Forum
Ja, den er reseptbelagt. Etter ni mndr med oppkast sist svangerskap, fikk jeg påvist sår på spiserøret, sår på magesekk og mild grad av reflux. Takk for den ;) Fikk rett og slett kronisk halsbrann.
 
Ja, drikker mye melk og loveharts, men føler ikke det funker noe :( tar Gaviscon, mer enn de usle 20 ml som står på flasken og det hender av og til at jeg våkner på natten av at jeg må ta ny dose, selv om jeg tok en rett før jeg la meg :(


Sent from my iPhone using BV Forum
Har dere prøvd Link?
 
Sommeren har kommet til byen jeg bor i. Nyter den fra vinduet hehe! Jeg fant ingen sommer klær som passet i går når jeg skulle ut. Siden jeg er i uke 39 og håper på å føde neste uke, så gidder jeg ikke å kjøpe gravid kjoler osv… haha
 
Sommeren har kommet til byen jeg bor i. Nyter den fra vinduet hehe! Jeg fant ingen sommer klær som passet i går når jeg skulle ut. Siden jeg er i uke 39 og håper på å føde neste uke, så gidder jeg ikke å kjøpe gravid kjoler osv… haha
Her passer heldigvis mange av kjolene mine fortsatt. Og det var så deilig å ha på sommerkjole i går.
Du kan ikke finne en som du kan bruke etter graviditeten da? På Gina Tricot feks
 
I dag har jeg ikke gjort noe annet enn å sove... Skjer a? Hele dagen forsvant...


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Deilig med litt egentid idag siden storebror var i barnehagen. Fått vasket og ryddet etter påske og sovet en god lur!
Sommerfølelse her også, til og med plantet litt i Hagen idag!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ja, drikker mye melk og loveharts, men føler ikke det funker noe :( tar Gaviscon, mer enn de usle 20 ml som står på flasken og det hender av og til at jeg våkner på natten av at jeg må ta ny dose, selv om jeg tok en rett før jeg la meg :(


Sent from my iPhone using BV Forum
Halsbrann min ga seg da jeg kuttet ut melk og smøreoster. Alle anbefalte meg å drikke melk, men det var kilden til hel* her i hvertfall :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp