Skravletråd mai 2014

Nå begynte jeg å lure om du hadde blitt lurt ;) de skal være akkurat samme vogn bare i skinn:) de er helt like innvendig også bare noen har prinser og prinsesser i seg :) morsomt og trekke om selv da:)

Ja, vognene er så og si identiske bortsett fra tekstil VS skinn :)

Vi har Edge :-) Veldig fornøyd!

Husk: dersom du kjøper brukt pass på hvordan bogna har vært oppbevart! Man ser ikke evt sopp på stoffet! Ville ikke kjøpt sort brukt vogn. Fikk en gul tfk på finn i sommer og den va full av sopp. Så kommer til å kaste den. Skal trolig kjøpe emmalj brukt fir treng bare understell, men da må den ha vært oppbevart i tørr bod el hjemme

Har edge duo btw, men sportsdelen brukes i bh av storebror, så må ha understell til vognbag delen

Flere som sniker på andre termin forum? :p Jeg sniker alltid på den mnd som har termin + den som har termin etter, syns det er så spennende å følge med, husker jeg begynte å snike på de som hadde termin i november og nå er det snart februar sin tur! Tiden går jammen fort! :D

Liker veldig godt februar sin utstyrstråd, funnet mye inspirasjon derfra :)

Jeg sniker litt, men prøver å ikke kommentere noe egentlig :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg pleier så og si aldri kommentere jeg heller, føler ikke at det er riktig :rolleyes:

♧ Sendt fra app'en ♧

Jeg pleier så og si aldri kommentere jeg heller, føler ikke at det er riktig :rolleyes:

♧ Sendt fra app'en ♧

Det er det jeg føler også, hehe :) men ellers så er det som du sier spennende! Også kan man hente masse inspirasjon :) nå sitter jeg og tenker om jeg vil at vognen skal være brun eller blå, eller kanskje liggedel i en farge og sportsdelen i en annen :p

Det er det jeg føler også, hehe :) men ellers så er det som du sier spennende! Også kan man hente masse inspirasjon :) nå sitter jeg og tenker om jeg vil at vognen skal være brun eller blå, eller kanskje liggedel i en farge og sportsdelen i en annen :p

Har du vært i butikken å sett brun vs blå? Letter å bestemme seg i butikken, jeg valgte jo en helt annen vogn + utseende/stoff enn den jeg egentlig drømte om, etter å ha vært å sett i butikken :)

♧ Sendt fra app'en ♧

Har du vært i butikken å sett brun vs blå? Letter å bestemme seg i butikken, jeg valgte jo en helt annen vogn + utseende/stoff enn den jeg egentlig drømte om, etter å ha vært å sett i butikken :)

♧ Sendt fra app'en ♧

Har ikke vært i butikken, kun kikket på nettet :) vi er utrolig heldig som får vogn av svigermor, hittil har vi sagt brun , men så fikk jeg se den kom i blå også så daa ble jeg litt usikker :) hehe
Burde kanskje ta en tur og se i butikk ja også gi beskjed om fargevalg endrer seg når den tid kommer :)

Aah jeg synst helgene er utrolig etterlengtet! Samtidig er jeg en rastløs sjel som synst graviditeten stopper opp hver fredag! :) andre??

Var innom Elkjøp idag, egentlig bare for å titte, men da jeg så en liten, søt blender til 299 sååå klarte jeg ikke helt å la være altså! Også var den kjempesmart med tanke på hvor glad jeg er i smoothies, for denne mikser rett i sportsflaske! Har prøvd den nå og jeg er storfornøyd :)! Flere som har blender eller kunne tenkt seg en :)? Fler enn meg som er glad i smoothies :)?
Legger ved bilde :) ImageUploadedByBV Forum1390070378.718345.jpg

Var innom Elkjøp idag, egentlig bare for å titte, men da jeg så en liten, søt blender til 299 sååå klarte jeg ikke helt å la være altså! Også var den kjempesmart med tanke på hvor glad jeg er i smoothies, for denne mikser rett i sportsflaske! Har prøvd den nå og jeg er storfornøyd :)! Flere som har blender eller kunne tenkt seg en :)? Fler enn meg som er glad i smoothies :)?
Legger ved bilde :) Vis vedlegget 47549
Åhh, den så jo kjempefin ut!! Den må opp på ønskelista :-)

Gleder meg til JM kontroll i dag :)

Flere som sniker på andre termin forum? :p Jeg sniker alltid på den mnd som har termin + den som har termin etter, syns det er så spennende å følge med, husker jeg begynte å snike på de som hadde termin i november og nå er det snart februar sin tur! Tiden går jammen fort! :D

Liker veldig godt februar sin utstyrstråd, funnet mye inspirasjon derfra :)
Sniker masse:p Ser mye på februar forumet. Syns det er spennende når folk begynner å føde.

Legger ved bilde :) Vis vedlegget 47549

Vi må en som knuser is:) for vi lager mye frozen drinks :D

Back
Topp