Slik har jeg det også Vanvittig deilig!! I går var jeg først ute og gikk tur, for å så trene igjen på kvelden
ja, det er helt utrolig! Føler meg som et nytt menneske.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Slik har jeg det også Vanvittig deilig!! I går var jeg først ute og gikk tur, for å så trene igjen på kvelden
Hva med å advare en gang på linker der trollet skriver, og de som vet om det, slutter å skrive der. er jo åpenbart ute etter oppmerksomhet?Trollet tilbake her ja !
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Nei du kan så si. Helt uforståelig for meg også. Husker vi var veldig plaget av dette blant annet hu her på før svangerskapet. Det blir ekstra sårt når det er så mange som har prøvd lenge og mange har mistet. Så sitter slike folk og later som de også er i samme situasjon for å få oppmerksomhet og sympati.Hva får man ut av det? skjønner ikke helt hva vitsen er er....
Nei du kan så si. Helt uforståelig for meg også. Husker vi var veldig plaget av dette blant annet hu her på før svangerskapet. Det blir ekstra sårt når det er så mange som har prøvd lenge og mange har mistet. Så sitter slike folk og later som de også er i samme situasjon for å få oppmerksomhet og sympati.
De blir ofte fersken fordi historiene dere blir for ville, og de glemmer hva de har skrevet så ting henger ikke på greip.
The flying Scotsman hadde feks en mann på sykehjem, mens barnefaren var en engelskmann og kjæreste, i tillegg var hu bifil så hu hadde en damekjæreste også.
De har vel behov for en fantasiverden eller noe.
Sent from my iPad using BV Forum
Jøss... Hvordan kommer man på slikt? Godt noen er årvåkne å ser slikt. Jeg har bare holdt meg her på mai 14. kan får meg ikke til å forstå hva man får ut av slikt. Men nå har jeg ikke behov for mer oppmerksomhet enn det jeg får.
Men syntes det er rart at hun ikke reagerer mer på at hun blir snakket om som et troll. Jeg hadde i allefall blitt leimeg og prøvd å få folk til å forstå at jeg ikke drev med tull. Men nå har jo ikke jeg noe å skjule.
Sent from my iPhone using BV Forum
Hun pleier å reagere slik, og oppnår jo sikkert det hu vil med å irritere folk enda mere på at hun ikke svarer på konfrontasjoner.
Dessuten er hu vel vant med det siden hu stadig blir konfrontert.
Kan slippe deg inn når jeg Janet har satt meg opp. Hu sa hu skulle ordne det i løpet av i morgen.Jaja... Folk skal ha sitt å stri med. men jeg har i allefall søkt på lukket forum. Så der er det ikke slike troll.
Sent from my iPhone using BV Forum
Har vært utallige mange troll gjennom tiden her på forumet, men bryr meg svært lite om dem. Ødelegger ikke min hverdag.Vet ikke hvem eller hva trollet er jeg... Hvordan skjønner man det liksom? Men jeg er noen ganger for naiv sier min kjære.
Har vært utallige mange troll gjennom tiden her på forumet, men bryr meg svært lite om dem. Ødelegger ikke min hverdag.
Nei du kan så si. Helt uforståelig for meg også. Husker vi var veldig plaget av dette blant annet hu her på før svangerskapet. Det blir ekstra sårt når det er så mange som har prøvd lenge og mange har mistet. Så sitter slike folk og later som de også er i samme situasjon for å få oppmerksomhet og sympati.
De blir ofte fersken fordi historiene dere blir for ville, og de glemmer hva de har skrevet så ting henger ikke på greip.
The flying Scotsman hadde feks en mann på sykehjem, mens barnefaren var en engelskmann og kjæreste, i tillegg var hu bifil så hu hadde en damekjæreste også.
De har vel behov for en fantasiverden eller noe.
Nå du skriver dette høres den hele historien så kjent ut fra da jeg var her på forum i 2011/2012, husker at det var en troll da og, og alt høres så kjent ut. Kanksje bruker hun opp samme historier annenhvert år?
God morgen mine skjønne damer
Håper jeg ikke blir dauende syk nå Hadde så fryktelig lyst å ha med meg kakao på jobb i dag, og hadde en uopna melkekartong igjen i kjøleskapet, men var gått ut på dato den 11.11. Jeg kunne ikke lukte at den lukta surt, men turte ikke smake på den, kakaoen var vertfall god