Skravletråd mai 2014

Helt ny på dette å trenger litt hjelp. Tenkte det hadde vært greit med en egen tråd der vi fra trondheim hadde kunne "sammla" oss, me n får ikke til.. Noen som vil hjelpe? :)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Tenk folkens, at nå begynner det snart å tikke inn gravide på AUGUST forumet! :D

Ja tenk på det, vi er jo alle snart 3 mnd på vei :)

Sent from my iPad using BV Forum

gøyy :D har fått helt dilla på cocio sjoko melk. kan nesten ikke være uten :P

Jaaa, jeg er 12+2 i dag :talk017 Håper alt står bra til der inne..:blob7:blob9:blob3 Vi har ikke hatt noen tidlig ul, så jeg må innrømme at det er litt rart å ikke vite hvordan det går med mini kråkebolla mi.. Kjenner jo ingenting heller.. men vi får satse på at alt er bra :rolleyes: Mangler ikke på symptomene hvertfall.. det skal sies.. hehe! Ønsker alle en god helg :smiley-bounce016

Vanskelig å tegne/planlegge kjøkken og bilverden er som en jungel av biler :(

☆★ Sendt fra app'en ☆★

Trollet tilbake her ja !

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Har mast og purret på moderatoren ang topptrådene, men virker ikke som at det skjer så mye. Hun skulle se på det i går kveld, men den gang ei...

Venter på å høre når jeg blir tilgangsansvarlig selv på det skjulte forumet. Sjanetti har gitt beskjed.

Sent from my iPad using BV Forum

Våknet opp for et par dager siden og ikke kjent meg spesielt gravid. Kvalmen er borte og begynner og orke ting igjen. :) regner med at jeg da er heldig. :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Våknet opp for et par dager siden og ikke kjent meg spesielt gravid. Kvalmen er borte og begynner og orke ting igjen. :) regner med at jeg da er heldig. :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Slik har jeg det også :) Vanvittig deilig!! I går var jeg først ute og gikk tur, for å så trene igjen på kvelden :D

Back
Topp