Skravletråd mai 2014

9 + 2, og føler det er sååå lenge til jeg er 12 uker, og kan fortelle det til venner og familie... Fortalt det til søstrene mine bare.. Men vil fortelle det til alle!! :-D Hehe.

Sent from my iPhone using BV Forum

Samme følte vi, og vi gjorde det :) Sier det til dem vi har lyst til å si det til! Er vår baby, vår glede, vi som bestemmer! Så lenge vi er innstilt på å være like åpne om det ikke skulle gå så bra.

Det er deres valg også ;)

hei, noen som har noen tips? Samboer sitter inne rett foran meg og røyker, noe jeg har prøvd å si til han på en veldig pen måte at jeg ikke respekterer når jeg er gravid :( Men han gir i grunn f... noen som har noen tips? :P solen steiker, og han har sånn ca 5 - 6 skritt ut på terassen med stoler og puter. fortsatt så skal han sitte inne og forpeste meg og babyen :(

Det med at eksen hans røykte og alle ble friske er et dårlig argument. En nær venn av meg røykte ugjennom svangerskapet, og de mistet babyen i7ende måned. Så be ham skjerpe seg skikkelig. Kjenner jeg blir superprovisert!!
Det

Heihei :) Jeg er ca 4 + 2 i dag :) Fremdeles veldig tidlig, så jeg tør ikke bli veldig glad før jeg er kommet lengre! ;)
Kollegaene mine nistirrer på magen min hele tiden! Er det normalt? ? :p
Jeg passer på å ikke klå noe på den når de er der altså! :p

Merker selv at sizen på magen har blitt større, men jeg må da bare være oppblåst? :)

De første 2 mnd, var jeg KJEMPE oppblåst. orket ikke en eneste stram bukse eller noe, var bare ubehagelig. Har gått litt over nå, i 10 uke :)

Andre som er mye trøtt?? Rart kor forskjell det kan være på svangerskap. Med første barnet mitt så var eg i super duper form helt frem til fødselen. Ingen kvalme og var full av energi :) Men nå er eg gravid med nummer 2 (kanskje 3?) og er konstant trett, hodepine og kvalm. Ingen oppkast heldigvis :) Føler eg ikke får gjort ting. Blir til at eg er sammen med lillejenta mi og kanskje får eg laga middag til mannen min kommer hjem fra jobb...utenom det så blir det for det meste sofaen. Prøver så godt eg kan å komme meg ut på en spasertur hver dag. Hadde ikke trodd at det kunne være så stor forskjell men det er vel som de sier at ingen svangerskap er like :) Satser på at eg blir piggere etter hvert. Er jo bare i 8.uke. Kommer heldigvis noe fantastisk positivt ut av dette :)

trøtt ja. skal jeg love deg. Legger meg i 21 tiden om kvelden, står opp alt fra 6 - 9 om morgenen, og sover MINST ett par timer i løpet av dagen. føler meg helt ødelagt. Ellers har jeg vært litt oppblåst, men alle andre symptomer har holdt seg vekke, så kan vel se meg selv som heldig egentlig? :P

har så bad lyst på godteri.. smågodt <3 men skal holde meg i skinnet. har spist nok av det :/
så trøtt for tiden, helt forferdelig :P

trøtt ja. skal jeg love deg. Legger meg i 21 tiden om kvelden, står opp alt fra 6 - 9 om morgenen, og sover MINST ett par timer i løpet av dagen. føler meg helt ødelagt. Ellers har jeg vært litt oppblåst, men alle andre symptomer har holdt seg vekke, så kan vel se meg selv som heldig egentlig? :P

Jeg har våknet litt nå i uke 8 jeg da :-) har vært stuptrøtt de siste ukene! For ikke å snakke om kvalm, migrene-anfall og epilepsi.... Har alltid tenkt at når jeg blir gravid, ja da skal jeg koooose meg :-P nå gleder jeg meg som en unge til første trimester er over :-P

Jeg har våknet litt nå i uke 8 jeg da :) har vært stuptrøtt de siste ukene! For ikke å snakke om kvalm, migrene-anfall og epilepsi.... Har alltid tenkt at når jeg blir gravid, ja da skal jeg koooose meg :p nå gleder jeg meg som en unge til første trimester er over :p

hehe. Det gjør jeg og, håper jeg våkner litt og da :P tungt å gå rundt så stuptrøtt hele tiden :P trenger ikke sove medisinene mine lenger da :D :P

Hopper inn her jeg :) Har fått skikkelig smerter nederst i ryggen og i halebeinet, gjør meg helt ubrukelig! Kan nesten ikke løfte gutten vår på 12 mnd, og hvertfall ikke legge ham om kvelden -da har alt blitt mye verre i løpet av dagen :( hjelp!! Er mye alene med han siden han ikke går i bhg. Hvordan skal dette gå? svigermor kommer oss til innsetting på mandag, men videre? Svigers og mine foreldre bor et stykke unna :S Var ikke sånn forrige graviditet..

Vanskelig å holde dette hemmelig når jeg er sånn! Alle lurer jo på hvorfor jeg har vondt, syns jeg skal ta smertestillende, kreve røntgen ++ haha, også er det antagelig bekkenløsning. Kan jo ikke si det heller. Er 8+3.

Uke 45 blir en uke der det skjer ting :) 4 november skal jeg på ultralyd igjen og 6 november har jeg fått time til jordmor :)

Andre som fryser hele tiden? *Brrrr*
Og har veldig vondt i korsryggen, håper d går bort etterhvert (?!) og at det ikke er en form for bekkenløsning -noen som har hatt det før? Hadde ikke vondt i korsryggen forrige svangerskap, bare litt bekkenløsning i halebenet.

Jeg fryser mye. Hører alltid at man blir så varm når man er gravid, men for meg er det omvendt..

Uff! Tidlig med bekkenløsning! Jeg slapp heldigvis plager med det under første, men gruer meg til hva som måtte komme nå! Jeg sliter også med å legge ungen, min på halvannet år. Jeg ender opp med å la han sovne oppå meg i senga :p

Hopper inn her jeg :) Har fått skikkelig smerter nederst i ryggen og i halebeinet, gjør meg helt ubrukelig! Kan nesten ikke løfte gutten vår på 12 mnd, og hvertfall ikke legge ham om kvelden -da har alt blitt mye verre i løpet av dagen :( hjelp!! Er mye alene med han siden han ikke går i bhg. Hvordan skal dette gå? svigermor kommer oss til innsetting på mandag, men videre? Svigers og mine foreldre bor et stykke unna :S Var ikke sånn forrige graviditet..

Vanskelig å holde dette hemmelig når jeg er sånn! Alle lurer jo på hvorfor jeg har vondt, syns jeg skal ta smertestillende, kreve røntgen ++ haha, også er det antagelig bekkenløsning. Kan jo ikke si det heller. Er 8+3.

Hei hei jenter:) Vet det finnes mange facebook grupper i de ulike terminmåndene...noen som vet av noen i mai/juni? =)

Må vere forsiktig med å snakke om facebook gruppe og linker til andre forum. Da kan en bli utestengt herfra i 1 mnd. Jeg vet ikke om noen slik gruppe, men jeg syns det er blitt fryktelig stille og kjedelig her inne :(

☆★ Sendt fra app'en ☆★

Må vere forsiktig med å snakke om facebook gruppe og linker til andre forum. Da kan en bli utestengt herfra i 1 mnd. Jeg vet ikke om noen slik gruppe, men jeg syns det er blitt fryktelig stille og kjedelig her inne :(

☆★ Sendt fra app'en ☆★
Helt ny her så det visste jeg ikke at man ikke kunne:/ men ja det var litt stille..

Da er det bare til å begynne å skravle jenter :) jeg sitter klar til å gå på jobb i barnehagen nå. Har en veeldig spennende uke forran meg som jeg ikke kan vente med å ta fatt på!! Ska på tidlig ultralyd på onsdag, og legekontroll på fredag!! Måtte dagene fly av gårde :) ønsker dere alle en fin dag!

Er hjemme med syk jente i dag :( Håper alle får en fin mandag! :)

☆★ Sendt fra app'en ☆★

Back
Topp