Huff da.. Det er så trist når det blir sånn.. Men du fikk ham ut i hvert fall! Noen ganger må man rope høyt for å bli hørt. Ellers håper jeg at dere finner tonen igjen veldig raskt, det handler om kommunikasjon, lytting og forståelse alt sammen. Fryktelig vanskelig, men belønningen er fantastisk.
Det går jo som regel bra, men det er noe med at man skal kunne leve med seg selv hvis det ikke går bra. Jeg kjenner ei som røyket gjennom to svangerskap. Det gikk fint med den ene, mens den andre fikk for lite oksygen. Selvfølgelig er det ingen som sier høyt at det skjedde fordi hun røyket!
Slik jeg ser det har det med trivsel og trygghet å gjøre. Det er jo så unødvendig å utsette deg og babyen for slikt stress, så lett å la det være og så er problemet borte og ute av verden. At passiv røyking er omtrent like ille som røyking er jo en kjent sak.
Din oppgave er å produsere baby og trykke den ut, hans oppgave er å støtte deg underveis. Å røyke ute en vinter er en latterlig liten utfordring i forhold til svangerskap og fødsel. Jeg er ganske sikker på at han helst ikke vil bytte plass
Håper dere får en strålende flott kveld sammen